استعدادهای ناشناخته امروز باید به کارآفرینان فردا تبدیل شوند


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884390

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: وقتی استعدادهای کشور شکوفا شد، هر کدام از این افراد می توانند در زمینه استعدادهای خود به عنوان کارآفرین عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس و مدیران جهاددانشگاهی یزد با اشاره به اهمیت تحولات اساسی و اساسی اظهار داشت: آنچه از جهاد دانشگاهی انتظار داریم ایجاد تحول اساسی و اساسی در حوزه است. برنامه ها و فعالیت های مرتبط با آن این یک موسسه است.

وی افزود: تربیت سطحی، بسته دید و تقلید کورکورانه از جمله مواردی است که نباید در نظام آموزشی کشور وجود داشته باشد.

امام جمعه یزد لزوم تفکر و تعقل در سبک تربیتی کشور را بسیار مهم می داند و می گوید: استقلال هویت و شخصیت، قدرت تصمیم گیری و قدرت دانش باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. سیستم آموزشی کشور نسبت به گذشته

ناصری عدم توجه به استقلال هویت و شخصیت و تفکر را عامل بیکاری در جامعه می داند و بیان می کند: برای کمک به جوانان و کمک به کاریابی آنها باید تلاش کرد تا توان فکری و کارآفرینی را پرورش داد. تصمیم گیری در نسل جوان

وی بیان کرد: شناخت درست استعدادهای کشور و کمک به شکوفایی آن استعداد یکی از راه های کمک به نسل جدید و جوان کشور در راستای اشتغال است.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش مهم جهاد دانشگاهی در تقویت استعدادهای نسل جدید گفت: جهاد دانشگاهی باید خود را متعهد کند که تمام تلاش خود را در زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها به کار گیرد.

ناصری آینده شغلی کشور را در گرو پرورش استعدادهای کشور می داند و بیان می کند: زمانی که استعدادهای کشور پرورش یابد، هر کدام از این افراد می توانند در زمینه استعداد خود و با توجه به نیاز افراد مرتبط به عنوان کارآفرین عمل کنند. فعالیت کار خود را اعمال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید