استقبال استان از ماه بسیج با جشنواره قوی البرز/ اهدای 110 جایزه بزرگ به برگزیدگان رویداد


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907927

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: همزمان با گرامیداشت ماه بسیج جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی، علمی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در البرز برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی، علمی، خدماتی محرومیت زدایی در استان برگزار می شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به حضور تمامی دستگاه های دولتی در این جشنواره یک ماهه افزود: اغتشاشات و اغتشاشات 40 روز گذشته امنیت کشور و ذهنیت نسل جوان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی بیان کرد: عنوان البرز قوی برای جشنواره در نظر گرفته شده است که برگرفته از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر قوی بودن ایران و ترس دشمن از آن خواهد بود.

سردار حیدرنیا در خصوص برگزاری مسابقات در نواحی اظهار داشت: مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی در مدارس و دانشگاه ها در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ارتش البرز به راه اندازی لیگ خدمات ادارات اشاره کرد و گفت: در البرز جشن بزرگ اقوام، بازی های بومی محلی و غذا برگزار می شود.

سردار حیدرنیا افزود: جشنواره مذکور نشان می دهد که وضعیت کشور آنگونه که دشمن پیشنهاد می کند نیست و فضای شادی را در مدارس و دانشگاه ها ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان ماه بسیج مرحله نهایی مسابقات برگزار و در این مدت پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی افتتاح می شود.

سردار حیدرنیا بیان کرد: 110 جهیزیه برای نیازمندان تهیه شده و 110 جایزه بزرگ برای مسابقات تدارک دیده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید