استقرار 30 تیم ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان / ادامه فعالیت جهادی راهداران تا پایان بارندگی ها

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797354

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز بارندگی ها 30 اکیپ ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در مراکز مواصلاتی طی روزهای گذشته گفت: تمامی نیروها در آمادگی کامل رزمی هستند و از بعدازظهر بارندگی ها آغاز می شود.» در گذشته در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر بودند.

وی افزود: راهداران بسیجی شبانه روزی برای حفظ آرامش مردم در روستاها تلاش می کنند و عظمت کار آنها در جاده های کوهستانی و صعب العبور بیشتر به چشم می خورد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری با استفاده از 185 دستگاه خودروی سبک و سنگین با 335 بزرگراه برای سهولت در تردد، اطمینان از تردد ایمن برای رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال کشور حضور دارند. استان ها واقع شده اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شمال استان باز است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر محورهای زاهدان، هش، زاهدان – زابل بارشی و مه آلود گزارش شده و تردد با چراغ روشن و احتیاط انجام می شود. مشاهده می شود.

کرد گفت: مردم سیستان و بلوچستان باید در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و قبل از شروع سفر از طریق تلفن، اینترنت و پیامک 141 از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید