استقلال باید برای سومی بجنگد!

استقلال باید برای سومی بجنگد!

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با برد ۲ بر یک تیم صنعت نفت را در آبادان شکست دهند. حسن خان محمدی مدافع راست سابق پرسپولیس بعد از این دیدار گفت استقلال رقیب اصلی گل محمدی و شاگردانش نیست! حالا که به سراغش رفتیم او حرفش را تکرار کرد و گفت: بله باز هم می گویم رقیب اصلی پرسپولیس در فصل جاری سپاهان اصفهان است. به نظرم با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم باید بگویم که این تیم باید برای عنوان سومی در این فصل بجنگد.

وی ادامه داد: استقلال ویژگی های خوبی دارد اما فکر می کنم الان شرایط پرسپولیس و سپاهان اصفهان بهتر است. رقابت اصلی بین یحیی گل محمدی و مورایس است و هرکسی که بتواند در ادامه فصل به خصوص مقابل تیم های انتهای جدول کمتر اشتباه کند و با یکدیگر مبارزه کند، می تواند در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیرد. فصل

خان محمدی افزود: در نیم فصل دوم مسابقات بسیار سخت تر از اول خواهد بود. تیم ها برخلاف نیم فصل اول شناخت بیشتری نسبت به تیم مقابل دارند و از طرفی قهرمانی، سهمیه آسیایی و سقوط است. هیچ تیمی برنده یا بازنده نیست. باور کنید گاهی اوقات بازی با تیم های انتهای جدول سخت تر از تیم های میانه است و به همین دلیل تیمی که آرام است و سرمربی باتجربه تری دارد موفق می شود.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به دودلی شیخ دیابات اشاره کرد و گفت: وظیفه یک مهاجم گلزنی است و در نهایت شاهد یک شیخ دیاباته خوش اندام، شاداب و خوش اندام بودیم.او از زمان امضای قرارداد با پرسپولیس به دلیل اضافه شدن دیرهنگام دچار مصدومیت شده است. فصل بدنسازی را از دست داد و چند مسابقه را از دست داد. حالا انگار دوباره به همان شیخ دیاباتی که می شناختیم تبدیل شده و آقای گل ایران شده است. او در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بسیار هوشمندانه و عالی بازی کرد و موفق به زدن یک گل شد. البته از دوندگی و تلاش عیسی آل کثیر نیز نباید غافل شد. ژسوس نه تنها برای دیاباته پاس گل داد، بلکه با دویدن و فضاسازی، شرایط گلزنی در حمله را برای همسرش فراهم کرد و نقش زیادی در گل او داشت.

حسن خان محمدی، مدافع راست پرسپولیس در سال های نه چندان دور نیز با اشاره به عملکرد دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست فعلی این تیم، خاطرنشان کرد: دانیال اسماعیلی فر یک دفاع راست پر انرژی و تاثیرگذار است. او به خصوص در فاز تهاجمی توانایی زیادی دارد و می تواند در گلزنی و حتی گلزنی مثمر ثمر باشد. انتظارات از اسماعیلی فر زیاد است و او عملکرد خوبی داشت. فکر می کنم او در بازی با هواداران دوباره پاس گل می دهد یا حتی گل می زند. دانیل باید ذهن خود را آزاد کند و در این صورت می توانید مطمئن باشید که او همیشه شبیه یک ستاره خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: این نظر من نیست و حقیقت را می گویم که پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است. یحیی گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران و شاید بهترین است. پس هیچ دلیلی برای قهرمان نشدن در این فصل وجود ندارد. بازیکنان پرسپولیس اغلب تجربه بین المللی بسیار خوبی دارند و به خواست خدا با حمایت هواداران این تیم در این فصل دو برابر خواهد شد. پرسپولیس شایسته قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است.

دیدگاهتان را بنویسید