استقلال در دسته پایین تری قرار می گیرد

استقلال در دسته پایین تری قرار می گیرد

شنیده ها از سوی باشگاه استقلال حاکی از آن است که بازیکن سابق استقلال برای اثبات ادعای اخیر مدیر برنامه هایش مبنی بر جعلی بودن سند واریز نقدی به حسابش، وکیل گرفته و از طریق مجاری قانونی شکایت جدیدی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارائه خواهد کرد.

به یاد داریم که در سال گذشته مشکلات بین باشگاه استقلال و این بازیکن کروات حتی باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل درخواست ملیچ شد که در نهایت با واریز بخشی از پول این بازیکن باز شد و در نهایت نیز عنوان شد که درخواست مدافع کروات سابق استقلال به طور کامل واریز شده و پرونده قبلی بسته شده است.

حالا و در شرایطی که گفته می شود پول به حساب میلیچ واریز نشده و فقط سند فتوشاپی و جعلی به فیفا ارسال شده است، مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا ثابت کنند که اینطور نیست. نکته قابل توجه در مورد میلیچ این است که با وجود بدهی استقلال به استراماهونی و خطر کسر امتیاز توسط فیفا، در صورت اثبات جعلی بودن اسناد واریزی به حساب میلیچ، باشگاه استقلال با جریمه سنگین تری از سوی فیفا تهدید خواهد شد. پس از حذف امتیاز باشگاه‌های فوتبال، فیفا اغلب برای باشگاه‌هایی که در صورت عدم پرداخت به موقع پول استراماچونی در معرض خطر هستند، برخورد انضباطی در نظر می‌گیرد.

اما از سوی دیگر مدیر برنامه این بازیکن در گفتگو با رسانه های داخلی عنوان کرد که ماجرای بازیکنش شدیدتر شده و او به این راحتی نسبت به این قضیه بی تفاوت نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید