استقلال مدعی بارگذاری مدارک و مستندات مجوز حرفه‌ای شد

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی مدارک و مدارک مربوط به اخذ مجوز حرفه ای را قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده و خطری برای مجوز حرفه ای استقلال وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری موج


باشگاه استقلال وی با انتشار بیانیه ای در رسانه رسمی خود از بارگذاری تمامی مدارک و مدارک مربوط به پروانه حرفه ای قبل از انقضای مهلت قانونی خبر داد و نوشت: متاسفانه در روزهای اخیر برخی افراد خاص به قصد شیطنت و مسمومیت جو، شروع به سناریوسازی و ایجاد رعب و وحشت برای استقلالی ها کرد و هواداران استقلال از سکوت باشگاه استقلال که قصد دارد در آرامش و به دور از تنش به وظیفه خود عمل کند سوء استفاده کرده و با شایعه ناتوانی در کسب این باشگاه سعی در تخریب این باشگاه کردند. مجوز حرفه ای

اما هواداران استقلال خیالشان راحت باشد که باشگاه تمام مدارک و مدارک لازم برای دریافت مجوز حرفه ای را به موقع و با دقت کامل بارگذاری کرده است و همانطور که مدیرعامل باشگاه پیش از این به هواداران اطمینان داده بود، هیچ نگرانی در مورد مجوز حرفه ای وجود ندارد.

ضمن اینکه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز به دلیل پرونده سانتاکلارا بوده و خوشبختانه در این مرحله از فصل تاثیری بر عملکرد باشگاه ندارد و مشکلی برای اخذ مجوز حرفه ای ایجاد نخواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات پس از انتقال مابقی مبلغ ادعا به سانتا کلارا باز می شود.

باشگاه استقلال از هواداران مطالبه‌گر خود می‌خواهد به شایعات افرادی که آرامش استقلال را هدف گرفته و در این لحظه حساس قصد ایجاد تنش در مجموعه آبی‌ها را دارند، توجه نکنند و اخبار رسمی را از رسانه‌های باشگاه دنبال کنند.



آیا این خبر مفید بود؟