استقلال و سپاهان برنده نمی شوند، پرسپولیس مقصر است؟

وی درباره بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل نساجی که قهرمان لیگ شد، گفت: فکر می کنم پرسپولیس به راحتی مقابل نساجی پیروز می شود و قهرمان می شود، نساجی در دیدار مقابل تراکتور نشان داد که در شرایط دفاعی خوبی نیست و پرسپولیس می تواند. از این ضعف استفاده می کند. اتحاد بین بازیکنان پرسپولیس بالاست و افراد خوبی در این تیم بازی می کنند، اما امیدوارم غرور آنها از بین نرود. چون متاسفانه در بین بازیکنان ایرانی غرور کاذب وجود دارد. همه چیز دست پرسپولیس است و با کمترین اشتباه در بازی با نساجی، این تیم قهرمان می شود. به نظر من 99 درصد پرسپولیس قهرمان لیگ می شود به جز یک درصد که به دلیل غرور به نتیجه متفاوتی می رسد. پرسپولیس شایسته قهرمانی است و کادر فنی و بازیکنان شایسته ای دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات برخی باشگاه ها درباره حمایت های پشت صحنه از پرسپولیس تصریح کرد: این حرف ها دیگر چیست؟! تیمی که خوب بازی می کند باید برنده شود. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و خوب نیست بازیکنان این حرف ها را بزنند. این سوالات نشان می دهد که آنها سعی دارند شکست خود را توجیه کنند. پرسپولیس آبرومندانه به سمت قهرمانی حرکت می کند و با این حرف ها حاشیه درست نمی کند.

کلهر خاطرنشان کرد: برای آقای مورائیس احترام زیادی قائلم و او را یکی از بهترین مربیان خارجی می دانم که به فوتبال ما آمده است اما آخرین حرف او توجیه شکست است. من حرف مورائیس در مورد پرسپولیس را قبول ندارم. وقتی استقلال یا سپاهان مقابل تیم های انتهای جدولی نتیجه نمی گیرند چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ این حرف ها برای پوشاندن ناکامی خودشان است وگرنه پرسپولیس لیاقت قهرمانی در لیگ را دارد و اینطور نیست که از آنها حمایت شود. وقتی استقلال در تهران نمی تواند نفت آبادان را شکست دهد یا سپاهان مقابل ملوان در اصفهان مساوی می کند به خاطر پرسپولیس است؟

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نظرش به پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: رتبه یحیی گل محمدی حتی اگر با پرسپولیس قهرمان نشود، نمره قبولی است. چون در این سال ها دردسر در پرسپولیس زیاد بود و با این تیم شاهکار کرد. دو سه سال پیش با وجود مشکلات فراوان مدیریتی، پرسپولیس را به فینال آسیا رساند. کادرفنی پرسپولیس باتجربه است و بار دیگر این تیم را در آستانه قهرمانی قرار داده است. شاید در دو یا سه بازی ضعف هایی وجود داشت که طبیعی است. چون یک تیم نمی تواند در کل فصل روند صعودی داشته باشد و گاهی تیم دچار افت می شود. من به یحیی گل محمدی ایمان کامل دارم. چون مربی خوبی است.

وی در خصوص اینکه به غیر از استقلال شایعه می شود پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا است، گفت: این مشکلات از سال های قبل وجود داشت و همیشه فریاد می زدیم اما هیچکس گوش نکرد. وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا می بیند که تیم های ما هنوز صلاحیت حرفه ای شدن را ندارند، مهم نیست چند قهرمانی دارند. ساختار فوتبال باید درست شود و افراد متولی برای رفع مشکلات هستند. واقعا حیف است که پرسپولیس از آسیا حذف شود. استقلال و پرسپولیس پارسال از آسیا حذف شدند و حالا هر دو تیم در شرایط نگران کننده ای قرار دارند اما امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا حیف است که پرسپولیس با این همه ستاره در آسیا حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید