پرسپولیس مقصر سوء استفاده از سپاهان است!


ساعت: 23:17
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837632

سرمربیان پیکان و سپاهان پس از دیدار هفته بیست و ششم که با برتری سپاهان به پایان رسید در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. استراتژی ما کنترل سپاهان بود. آنها در بعد تهاجمی بهترین تیم ایران هستند اما دقایق زیادی به آنها فرصت ندادیم. متأسفانه در دقایقی که از نظر جسمی ضعیف بودند، یک گل بچه خوردیم. کلا بچه ها زحمت کشیدند ولی اجبار نداشتند.

وی ادامه داد: داور خیلی خوب کار کرد. باید از آنها برای بازی بدون مرز تشکر کنم.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه جدایی از کوشکی تیم شما را در خط حمله دچار مشکل کرد، گفت: این تصمیمی است که گرفته شد. او موثرترین بازیکن ما بود و نمی دانم چطور به ما فولاد دادند. من هنوز به بچه ها امید دارم. متاسفانه تساوی عجیبی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان دیگر داشتیم. امروز شاید توپ سپاهان بود اما موقعیتی درست نکردند.

حسینی درباره اتفاقات چند روز اخیر و شایعات مطرح شده علیه وی در فضای مجازی گفت: من به این شایعات عادت نداشتم و بنابراین فکر می کنم حملات کنترل شده است و نمی دانم برخی به دنبال چه هستند. یکدفعه حمله کردند و این حرف های مسخره را زدند. مدیریت تیم به جای رسیدگی به این مسائل باید به دنبال ساخت تیم و زیرساخت های خود باشد. فکر نمی کنم چنین روش های کثیفی در هیچ کجای دنیا پیدا شود. مطمئناً این کارها مدیریت شده است. و برای این کار هزینه بالایی پرداخت کرد.

* خداحافظ: پرسپولیس مقصر سواستفاده از سپاهان است!
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: فکر می کنم نیمه اول خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تا جایی که می توانستیم از فضا استفاده کردیم. پیکان از نظر سازماندهی دفاعی یکی از بهترین تیم هاست و موقعیت یابی در مقابل آنها سخت است.

وی ادامه داد: زمین شرایط خوبی داشت و بچه ها توپ را به خوبی می چرخاندند. ما سعی کردیم در برابر حملات آنها مراقب باشیم. در نیمه دوم تا جایی که می توانستیم برنامه را ادامه دادیم اما در 15 دقیقه آخر عقب افتادیم که طبیعی بود. به خودمان این شانس را دادیم که به تیم دوم نزدیک شویم چون نتیجه بازی اصفهان را می دانستیم.

وی در خصوص اینکه با این برد به پرسپولیس نزدیک شدید، گفت: 5 امتیاز در 4 هفته زیاد است اما بازی رو در رو داریم و باید منتظر لغزش حریف در 3 هفته آخر باشیم. هفته ها.” تیم من و هر چیزی ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه ظاهرا تبریز برای بازی با پرسپولیس انتخاب شده است، گفت: قبلا هم گفته بودم سازمان لیگ در این مورد فوق العاده بد عمل کرده است. در نیم فصل یک ماه پیش به ما گفتند زمین را مشخص کنید و ما با همکاری اراکی و حتیبی آن را ارائه و به عنوان میزبان اعلام کردیم. حالا جالب است که این مسابقه 4 روز دیگر برگزار می شود، اما نمی دانیم برای کدام شهر بلیط بگیریم و چگونه هتل رزرو کنیم.

وی ادامه داد: این مسائل شبهه هایی را ایجاد می کند. این چه سیستمی است؟ فوتبال ما با این همه هیاهو نمی تواند برای مسابقه برنامه ریزی کند. از همان لحظه ای که آمدم تا جایی که می توانستم به رابطه دو باشگاه کمک کردم اما اگر مشکل از پرسپولیس باشد حیف است. اگر سازمان لیگ مقصر است باید مشکل را حل کند. سازمان لیگ باید 10 روز یا دو هفته به پرسپولیس فرصت می داد تا رشته را انتخاب کند و اگر این اتفاق نمی افتاد باید خودش زمین را مشخص می کرد. فکر می کنم فرصت های زیادی وجود دارد.

ظاهر گفت: این حق طبیعی پرسپولیس است و باید از آن استفاده کند اما تیمی که حقش تضییع می شود سپاهان است. اول گفتند مشهد میزبان است، برای همین آنجا هتل رزرو کردیم، اما نمی دانیم چرا مکان عوض شد.

او درباره آخرین درگیری گفت: من نفهمیدم چه اتفاقی افتاد اما یکی دو بازیکن ما با چند بازیکن خود که رای آنها بالاتر از حد معمول بود درگیری لفظی پیدا کردند.

سرمربی سپاهان در خصوص عزت پورگز گفت: روز قبل از آمدنش به تهران سرماخوردگی شدیدی داشت و از نظر بدنی ضعیف بود بنابراین ریسک نکردیم چون ممکن بود شرایطش بدتر شود. تست تاج هم انجام دادیم که خوشبختانه منفی بود. از آنجایی که خودم بازیکن بودم و خیلی مصدوم بودم، دوست ندارم برای یک امتیاز دیگر بازیکنی را آزار بدهم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید