سال هاست که دست غرب علیه مردم کشورمان چرخیده است/ تحریم دارو برای بیماران خاص و پناهندگی به سوء استفاده کنندگان ماهیت واقعی غرب است.


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901194

این سیاستمدار باسابقه کشورمان با بیان اینکه غرب در هر جنایتی که علیه کشور ما اتفاق افتاد مشارکت داشت، تاکید کرد: مردم و مسئولان ما سال هاست غرب را می شناسند و با فضاسازی های آنها گمراه نمی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ غرب و آمریکا در رأس آن، پس از انقلاب 57، مردم ایران و قطع دستان خود از منابع و امکانات کشورمان، از توطئه ای علیه ایران دریغ نکردند و به هر نحو ممکن مردم ما را تحت فشار قرار دادند. راه و حتی از اعزام هم جلوی داروی بیماران خاص کشورمان را گرفتند، حالا با آتش زدن شورش ها و التهابات ایران، پرچم حمایت از ملت را برافراشتند.

آنهایی که بارها دمشان را بیرون زده اند و حالا علناً از لزوم تقسیم کشورمان برای تبدیل شدن به منطقه امن صحبت می کنند، شنبه شب در حمایت از معترضان ایرانی، معروف ترین آبشار دنیا یعنی نیاگارا در کانادا را تغییر دادند. به رنگ پرچم ایران

محمدحسن قدیری ابیانه در این خصوص با تاکید بر اینکه غربی ها پر از نفاق هستند، به خبرنگار صاحب نیوز گفت: اگرچه برخی می گویند استانداردهای دوگانه وجود دارد، اما معتقدم تنها یک معیار وجود دارد و آن این است که همه در اگر به سمت و سویی حرکت می کنند. منافع آنها هر چقدر هم جنایتکارانه باشد از او حمایت می کنند و هر که مخالف منافع نامشروع آنها باشد و با حکومت آنها مخالفت کند حتی اگر فرشته باشد او را شیطان می کنند.

این استراتژیست گفت: همان مردمی که از درگذشت مهسا امینی ناراحت هستند از مرگ او خوشحال شدند زیرا بهانه ای برای تبلیغ علیه ایران پیدا کردند و حداقل می دانند.

مدیر کانون نخبگان جهان اسلام ادامه داد: به عنوان مثال کانادا به همه سوء استفاده کنندگان و سارقان پناه داده است، زیرا با این کار ضمن آسیب رساندن به کشور ما، این سوء استفاده کنندگان پول می گیرند و در آنجا سرمایه گذاری می کنند.

سفیر سابق ایران در چند کشور غربی تصریح کرد: اینها کسانی هستند که در تمام جنایاتی که در دنیا انجام می شود، شریک هستند، در تحریم ها شرکت کردند، در جنگ با ایران شرکت کردند و حتی برای بیماران ما دارو را رد کردند. اما در چنین مواقعی خودشان نسبت به ملت ما دلسوز به نظر می رسند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه ماهیت غرب از دیرباز برای بسیاری از مسئولان و مردم کشورمان روشن بوده و دیگر گول این دروغ ها را نمی خورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید