ارزش 3000 میلیارد تن تامین اجتماعی در بخش بیماران خاص / ارائه کلیه خدمات بیماران خاص به صورت رایگان


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843062

موسوی گفت: در تامین اجتماعی تمامی خدمات بیماران خاص رایگان است و در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تن برای بیماران خاص هزینه شد که برای بیش از 150 هزار بیمار خاص توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تامین اجتماعی شهید باکری از میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه بالاترین هدف ما ارتقای سطح رضایت اجتماعی است، اظهار داشت: یکی از رویکردهای ما در تامین اجتماعی، سنجش میزان رضایت اجتماعی است. سطح خدمات و رضایت مردم در ادارات مختلف در این استان و شهرستان ها حضور یافته و آن را ارزیابی می کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بازدید نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از درمانگاه تامین اجتماعی شهید باکری میاندوآب افزود: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت‌های زیرساختی موجود و امکانات تخصصی. «بنابراین تصمیم گرفتیم با کمک دوستان بخش‌های مختلف پزشکی و وزارت بهداشت و سایر دوستان از آن نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم با توجه به ظرفیت موجود، تمام تخصص‌های مورد نیاز مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه پلی کلینیک شهید باکری از نظر تجهیزات تکمیل می شود گفت: در جلسه ای که برگزار کردیم برای تکمیل و آماده سازی تجهیزات 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود و در حال انجام اقدامات لازم برای تامین تجهیزات هستیم.

موسوی به ضرورت توجه جدید به بیماران خاص اشاره و تصریح کرد: در تامین اجتماعی تمامی خدمات بیماران خاص به صورت رایگان ارائه می شود و در سال گذشته بالغ بر سه هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص هزینه شد که بین بیش از 150 هزار نفر توزیع شد. بیماران خاص

مدیرعامل سازمان بیمه گر کشور گفت: ما موظف هستیم در این شرایط سخت بیماری از نزدیکان خود حداکثر حمایت را انجام دهیم.

وی با اشاره به مناطق اشتغال شستا در میاندوآب افزود: به این موضوع نیز رسیدگی شده و از این رو تصمیم گرفته شده تا در اسرع وقت طرح های توسعه ای منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود توجیه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید