خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی برای اولین بار برای درمان / توضیح جزئیات درخواست صفر تا 100 برای ارائه خدمات

ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795583

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نحوه پوشش خدمات ناباروری توسط این سازمان را تشریح کرد و گفت: خدمات ناباروری IVF، IUI، FET، ICSI بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 11 شهریور 1400 بر اساس دستورالعمل راهبردی مربوطه برای خرید در تعهد. سازمان تحویل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی گفت: ارائه دهندگان خدمات ناباروری در حال اقدام هستند.

وی در خصوص نحوه درخواست بیمه شدگان برای دریافت این خدمات گفت: زوج های نابارور (زنان زیر 45 سال) برای دریافت گواهی پزشکی ناباروری به مراکز مجاز درمان ناباروری مراجعه کرده و گواهی نامه صادر شده برای تشکیل پرپور دارند. به مدیریت درمان استانی و سپس ادامه روند درمان.

موسوی افزود: بهای داروهای مورد نیاز برای درمان ناباروری از سال 1392 بر اساس تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط سازمان تامین اجتماعی به زوج های نابارور پرداخت می شود. .

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی همواره خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی از جمله سونوگرافی، هیستروسکوپی، هیستروگرافی، لاپاراسکوپی تشخیصی، توبوپلاستی و تست های تشخیصی پزشکی و هورمونی را به زوج های نابارور ارائه کرده است.

موسوی افزود: این سازمان علاوه بر موارد ذکر شده، عملیات مربوط به درمان ناباروری از جمله واریکوسل، اندومتریوز، تخمدان پلی کیستیک، چسبندگی داخل شکمی و غیره را نیز تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید