یک میلیارد تن خدمات درمانی به بیماران خاص در لرستان پرداخت شد

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799762

اسدبیگی با اشاره به اینکه کمبود دارویی در داروخانه ها نداریم، گفت: یک میلیارد تن خدمات درمانی به بیماران خاص در لرستان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن اسدبیگی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: در استان لرستان سه هزار بیمار خاص پرونده دار وجود دارد که داروهای مورد نیاز این بیماران از طریق داروخانه های منتخب تامین می شود.

وی افزود: بسیاری از داروهای مورد نیاز این بیماران به صورت رایگان ارائه می شود اما در برخی موارد نیاز به داروهای خاصی است که بیماران برای دریافت این داروها با مشکلات مالی مواجه هستند، بنابراین پرداخت هزینه های درمانی به این بیماران انجام می شود. . بودن.

معاون غذا و داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امسال بیش از یک میلیارد تن یارانه دارویی در قالب 2600 پرونده به بیماران خاص استان پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد تا مشکلات این بیماران کاهش یابد. . .

اسدبیگی گفت: بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، پیوند و ام اس هستند که برای بیماران ام اس و پیوند هزینه بیشتری دارد و در برخی موارد نیاز به داروهای گرانتر دارند که در این راه به آنها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در داروخانه ها کمبود دارویی نداریم، گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی های انجام شده کمبود دارو نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید