پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 1400 بیش از 25 میلیارد ریال خدمات درمانی به حساب 1703 بیمار نیازمند استان واریز شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط بانک امانت درمانی هلال احمر به جامعه هدف ارائه شده است و در شش ماهه نخست امسال بیش از 25 میلیارد ریال خدمات درمانی به یک هزار و 703 نیازمند واگذار شده است. بیماران بر اساس مدارک و تایید شده توسط پزشکان معتمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جمعیت هلال احمر از گذشته تاکنون خدمات رسانی به مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار را به منظور تامین تجهیزات پزشکی و کمک های معیشتی به مستضعفان آغاز کرده و امکانات خود را در اختیار افراد مستضعف قرار داده است. درمان شامل افرادی می شود که وضعیت مالی مناسبی ندارند و منتظر کمک هر چند اندک برای درمان و درمان هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در گاوصندوق پزشکی دارای 74 کپسول اکسیژن، 27 دستگاه اکسیژن ساز، 50 مانومتر، 37 دستگاه پالس اکسی متر و … است که در طول سال در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد.

جلالی بیان کرد: بازگرداندن سلامت و لبخند به صورت بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین کار برای افراد خیر باشد و با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیرین تقاضا داریم کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر اهدا کنند. ، پالس اکسی متر، ویلچر، عصا و غیره. کمک به هلال احمر برای کمک به بیماران نیازمند و با ارائه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به رنج دیگران شرایطی فراهم شود که بیماران جز بیماری رنجی نبرند.

وی خاطرنشان کرد: خیرینی که علاقه مند به مشارکت در این طرح هستند می توانند تجهیزات پزشکی را به بانک امانت هلال اهدا کرده و یا وجوه مورد نظر خود را به جمعیت هلال احمر واریز کنند و وجوه به طور کامل صرف هزینه های درمانی نیازمندان می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید