30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت می شود


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905901

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی گفت: در مرحله اول پرداخت ها، امروز و فردا بیش از 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف های قرارداد پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمیل حک پرست معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در دو بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی خصوصی سازمان و درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمات از ارائه دهندگان خدمات درمانی در بخش های دولتی و خصوصی ارائه می شود که در طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی به عنوان اولین و اصلی ترین خریدار خدمات درمانی در کشور با بیش از 50 هزار پزشک و مرکز درمانی، دارویی و تشخیصی همکاری دارد. در سراسر کشور.

هاک پرست با قدردانی از تمامی پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان افزود: پرداخت به موقع مطالبات طرفین قرارداد همواره از اولویت های سازمان تامین اجتماعی بوده و با وجود افزایش چشمگیر هزینه های سازمان که تنها پس از اجرای افزایش 38 درصدی حقوق مستمری بگیران سایر رده ها، ماهیانه 2600 میلیارد تومان افزایش یافت، این هفته پرداخت بخشی دیگر از درخواست های مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی را آغاز کردیم.

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی افزود: در مرحله اول پرداخت ها امروز و فردا بیش از 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف های قرارداد پرداخت می شود. در هفته آتی با مساعدت و همکاری دولت و مجلس در حوزه سازمان تامین اجتماعی، روند پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید