استقلال و پایان 9 سال حسرت؟

استقلال و پایان 9 سال حسرت؟

برای استقلال 9 سال قهرمان شدن خیلی مهم است اما مجیدی به خوبی می داند که قهرمانی استقلال برایش اهمیت زیادی دارد. امسال برخلاف دوره های قبل که در استقلال بود خودش تیم را بست و در صورت برد می تواند بگوید وقتی خودم تیم استقلال را ببندم نتایج بهتری می گیرم. نکته دیگر اینکه او گزینه هایی مثل جواد نکونام و سید مهدی رحمتی دارد و البته در صورت قهرمان نشدن احتمالا فصل آینده یکی از این دو مربی را روی نیمکت استقلال خواهیم دید. جدای از این مشکلات، استقلال امسال در آسیا نبود و جام حذفی را جلوی دید تماشاگران خودش از دست داد. در نتیجه باید حداقل قهرمان لیگ برتر شود و هواداران پرشمارش را راضی کند.

موضوع مهم بعدی 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس است و اینکه در صورت قهرمان نشدن استقلال، پرسپولیس برای ششمین فصل متوالی قهرمان جام می شود و کارنامه فوق العاده ای خواهد داشت. رکوردی که قطعاً در تاریخ ثبت می شود و استقلالی ها اصلاً دوست ندارند این اتفاق بیفتد. همه این مسائل دست به دست هم می دهد تا انگیزه فرهاد مجیدی برای قهرمان سازی از استقلال بیشتر شود. او به شخصه برای آینده حرفه ای خود به این جام نیاز زیادی دارد و اگر همچنان دستش در آستانه قهرمانی باشد، اعتماد هواداران استقلال را از دست خواهد داد.

فرهاد دو بار به آستانه قهرمانی در جام حذفی رسید اما در فینال مغلوب تراکتورسازی و فولاد شد و حالا برای جبران آن دو جام باید یک جام و شکست تلخ در جام حذفی مقابل نساجی را به دست آورد. استقلال در صورت قهرمانی در سوپرجام می تواند انتقام نساجی را بگیرد که این بهترین شرایط ممکن برای سرمربی 45 ساله آبی هاست.

دیدگاهتان را بنویسید