استوری پست اینستاگرام کریم باقری

به همین دلیل وی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: مردم عزیز خوی هم اکنون به کمک ما نیاز دارند، بیایید مثل همیشه کنار هم باشیم. کریم باقری سپس در پایین همین پست شماره حسابی قرار داد تا مردم کمک های مالی خود را به حساب خود واریز کنند. آی تی.

استوری پست اینستاگرام کریم باقری

چندی بعد اما کریم باقری با انتشار پستی در اینستاگرام از مسدود شدن حساب بانکی خود خبر داد. در واقع کمتر از دو ساعت پس از اعلام شماره حساب بانکی «کریم باقری» برای کمک گرفتن از مردم برای زلزله زدگان کوی، حساب بانکی وی مسدود شد تا کریم در این مرحله از کمک به مردم هو جلوگیری کند.

کریم باقری چندی پیش با انتشار پست دیگری در توضیح این حادثه نوشت: سلام به هموطنان عزیز. طی درخواست های فراوان دوستان و آشنایان مبنی بر ابراز همدردی از طریق پول و کمک های بشردوستانه، با توجه به سابقه ای که در این زمینه ها دارم، خودم تصمیم گرفتم مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال همیشگی، تلاش کنیم تا مقداری از فشار و رنجی که به مردم می دهند صبح روز سه شنبه شماره حساب اینستاگرام را ارائه کردم، اما چند ساعت بعد حساب کاربری مسدود و غیرفعال شد. از همه کسانی که توانستند کمک های نقدی واریز کنند و کسانی که علیرغم تلاش های مکرر نتوانستند تشکر کنم. تمام کمک ها را هر چند اندک اما حلال و پر برکت به دست مردم عزیزتان خواهم رساند. امیدوار بودیم کمک های خوبی به دست هموطنان برسد، اما خدا شاهد است که دست ما بسته است».

استوری پست اینستاگرام کریم باقری

دیدگاهتان را بنویسید