واکنش کریم باقری به محرومیتش

نسبت به یکی دو هفته گذشته، آیا در رابطه با بازگشتت به پرسپولیس تغییری کرده است؟

نه، چیزی تغییر نکرده است و من در مصاحبه قبلی به شما گفتم این چیزها در فوتبال عادی است. هر مربی یا بازیکنی می تواند همکاری خود را با یک باشگاه قطع کند.

آیا مانعی برای فعالیت شما در پرسپولیس وجود دارد؟

نمی دانم آیا موانعی وجود دارد یا خیر. من اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم.

مگه بهت نگفتن تحریم شدی؟

برخی به من مطالبی در این زمینه گفته اند، اما حقیقت این است که نمی دانم درست است یا نادرست. من شخصاً این چیزها را می شنوم.

آیا به شما گفته نشده است که پست خاصی را در اینستاگرام حذف کنید؟

در مورد این چیزها بعضی ها به من چیزهایی می گویند اما تا الان رسماً جایی به من نگفته اند که پستی را حذف کنم.

برخی معتقدند غیبت شما در کنترل مسائل حاشیه ای پرسپولیس را تحت تاثیر قرار می دهد. نطر شما چی هست؟

در این مدت افراد زیادی به من لطف داشتند و باید از آنها تشکر کنم. من این را باور ندارم و معتقدم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه بزرگ و محبوب همیشه راه خود را ادامه خواهد داد. به هر حال نظر باشگاه این بود که من نباید باشم و از این بابت خوبم. همه می آییم و می رویم اما پرسپولیس می ماند. پرسپولیس از همه ما مهمتر است و در حال حاضر وظیفه من و همه پرسپولیسی ها این است که از تیم حمایت کنیم و آرامش را به بازیکنان و کادر فنی بدهیم تا پرسپولیس فصل آینده روزهای خوبی را ببیند.

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر حضور شما در تراکتور به گوش می رسد. آیا این درست است؟

نه، من پیشنهادی از تراکتور ندارم و کسی در این مورد با من صحبت نکرده است.

از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتید؟

از 2 تیم پیشنهاد سرمربیگری داشتم که قبول نکردم.

چرا؟

هر چیزی باید در سلسله مراتب خودش پیش برود و اینطور نیست که وقتی پیشنهادی ارائه می شود خیلی سریع قبول کنم.

نظرت در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیست؟

پرسپولیس ساختار اولیه خود را حفظ کرد و در 3 پست بازیکنان جدیدی را انتخاب کرد که به نظرم بازیکنان خوبی هستند. معتقدم پرسپولیس می تواند در فصل آینده جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

آیا پرسپولیس می تواند شانس بیشتری نسبت به سایر مدعیان داشته باشد؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. سپاهان و تراکتور به خوبی تقویت شده اند و استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی است. قطعا سال سختی برای همه تیم ها خواهد بود و معمولا پرسپولیس و استقلال در شرایطی که ذخیره ندارند موفق می شوند. امیدوارم پرسپولیس دوباره قهرمان شود تا هوادارانش را راضی کنند.

نظر شما درباره جدایی عیسی آل کثیر چیست، آیا او تصمیم درستی گرفت؟

عیسی بازیکن آزاد بود و شاید درست نباشد درباره تصمیم او نظر بدهم. آل کثیر بازیکن بی تجربه ای نیست و عواقب این تصمیم با اوست. عیسی بازیکن خوبی است و قطعا ماندن او به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

ماجرای تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند هم حواشی زیادی ایجاد کرد. برخی معتقدند مذاکره او با استقلال تصمیم اشتباه بیرانوند بوده است. نطر شما چی هست؟

بیرانوند بهتر از هرکسی می تواند در مورد اتفاقات صحبت کند. ما نمی توانیم او را قضاوت کنیم و بعد از این اتفاقات صحبتی نکرد. شاید با توجه به علاقه مان به پرسپولیس حرف های احساسی بزنیم، معتقدم باید حرف خودش را بزند.

دیدگاهتان را بنویسید