اسرائیل دشمن شماره یک مسلمان سوئد / سوزاندن قرآن را محکوم کرد


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823088

حجت‌الاسلام گلمی این اقدام را محکوم کرد و گفت: دشمنان اسلام با سوزاندن قرآن در سوئد سعی در کاهش تمرکز روز جهانی قدس دارند و اسرائیل را دشمن شماره یک مسلمانان جهان خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد گلامی، دکترای حقوق عمومی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: یکی از موضوعاتی که امروز مطرح می شود و سرلوحه بسیاری از اخبار و نگرانی های امت اسلامی است، آتش زدن قرآن یکی از وکلای دانمارکی که تابعیت سوئد دارد، است. در یکی از محله های جنوب سوئد، که اکثریت جمعیت آن مسلمان هستند، جرأت کرده اند قرآن را بسوزانند که اقدامات او را محکوم می کند.
وی افزود: این شیطنت و آبروریزی وکیل دانمارکی در آستانه روز جهانی قدس و روز مرگ رژیم صهیونیستی صورت گرفت و یقینا دست رژیم منحوس اسرائیل و در نتیجه آزمونی برای نظام اسلامی است. امت.”
این دکترای حقوق عمومی ادامه داد: پس از برخی خائنان خودخوانده برخی کشورهای منطقه که روابط خود را با رژیم اسراییل عادی کردند و فرصت دادند و امیدوار بودند که این اقدام گسترده شود، اما نظر افراد مختلف را نمی دانستند. از حاکمانشان.«و مردم اسرائیل را دشمن شماره یک اسلام و قرآن می دانند و آن را متجاوز می شناسند.
گلمی افزود: از آنجایی که قرآن کتاب مقدس مسلمانان و عزت و کرامت اسلام محسوب می شود، هرگز اجازه توهین و هتک حرمت به دین مبین اسلام و قرآن را نخواهیم داد. در آستانه روز قدس، دشمن برای دیدن عکس العمل امت اسلامی دست به این حرکت زننده زد که با واکنش بسیار خوبی مواجه شد، پس نباید به مرور زمان این اقدام را فراموش کرد.
وی گفت: همه ما باید بدانیم که رژیم اسرائیل به دنبال نابودی اسلام و تحقیر امت اسلامی است و برخی از حاکمان کشورهای اسلامی که از اسرائیل پیروی می کنند کتاب مقدس قرآن کریم را به آتش کشیده اند تا وضعیت این کشور را محک بزنند. امت اسلامی استقرا: «امت اسلامی از اسلام دست کشیده و بی احساس است و رژیم اشغالگر قدس را پذیرفته است که سوزاندن قرآن در ایران را نیز محکوم می کند.
جالب اینجاست که طی دو روز گذشته راهپیمایی ها، درگیری ها و تشنج هایی در سوئد رخ داده است و مسلمانان به دلیل اینکه نمی خواهند به کتاب مقدس قرآن توهین کنند، برای محکومیت آتش زدن قرآن قیام کرده اند.
دکترای حقوق عمومی در پایان گفت: این اقدام در آستانه روز جهانی قدس را با تمام قوا محکوم می کنیم و باید در بین امت اسلامی روشنگری ایجاد کنیم تا شهامت جشن گرفتن را نداشته باشند. قداست یک میلیارد و نیم. «مسلمانان باید آزرده شوند و هیچ کس نباید اعتراض کند، پس باید بدانند در صورت تحقق وحدت امت اسلامی، این مسائل حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید