اسلوونی مسابقه را خیلی جدی گرفت!/ باید 4 ست والیبال بازی می کردیم


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892242

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید برای قسمت اصلی کار یعنی حضور در مسابقات جهانی آماده شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: بازی بسیار خوبی بود، البته برای یک بازی دوستانه آماده شده بودیم اما حریف بازی را گرفت. خیلی جدی و به شرایط رسمی مسابقه نگاه کردند.”

وی ادامه داد: باید 4 ست بازی می کردیم اما نباید زیاد جدی می شد. به هر حال این مسابقه برگزار شد و خوب بود چون در شرایط بازی رسمی قرار داشتیم. به غیر از ست اول، در ست های دیگر هم خوب بازی کردیم. ست های دوم، سوم و چهارم با اختلاف دو امتیاز به پایان رسید. به هر حال ما باید برای بخش اصلی کارمان که قهرمانی جهان است، آماده شویم. بنابراین، اگر بتوانیم یک بازی دوستانه دیگر برگزار کنیم، بسیار خوب خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه ایران در ست سوم از حریف خود پیش بود، خاطرنشان کرد: یک سری اشتباهات در بازی رخ داد که نتوانستیم برنده شویم و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا ایرادات کارمان را اصلاح کنیم

عطایی درباره مسابقات جهانی گفت: نمی توان قهرمان مسابقات را پیش بینی کرد. در این دوره 3-4 تیم بزرگ حضور دارند که با قدرت وارد مسابقات شدند. بدون شک همه تیم ها تلاش می کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی درباره غیبت موزن و کاظمی در دیدار مقابل اسلوونی گفت: هر دو بازیکن به جام جهانی می رسند. کاظمی کمی سرما خورده است و به او استراحت دادیم تا بدتر نشود. موذن گردن سفت داشت و نیاز به استراحت داشت. قطعا هر دو بازیکن به مسابقات جهانی می رسند.



دیدگاهتان را بنویسید