اصلاح نظام یارانه ها دست دلالان، واسطه ها و سودجویان را کوتاه می کند/ این طرح به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک می کند.


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838638

آرامی گفت: این طرح در وهله اول به اقشار آسیب پذیر کمک می کند، ثانیا در ارتقای کیفی کالاهای مشمول این طرح موثر بوده و تولیدکنندگان نیز نحوه تامین منابع ارزی و مواد اولیه و ایجاد ارزآوری را درک خواهند کرد. تعادل و کیفیت به کالاها توجه کنید، حتی امکان کاهش قیمت کالا وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، کشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندرحمیر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هرمز در خصوص طرح حمایتی دولت اظهار داشت: از منابع ارزی کشور در یک سطح استفاده کردند. قیمت ارزان و به جای اینکه کالا را با کیفیت و قیمت مناسب و متعادل به دست مردم برسانند، به شکل دیگری از آن استفاده می کردند.
وی افزود: این طرح در ابتدا به اقشار آسیب پذیر علاوه بر ارتقای کیفیت کالاهای مشمول این طرح کمک می کند و تولیدکنندگان نحوه دسترسی به منابع ارزی و مواد اولیه و ایجاد تعادل ارزی را درک می کنند. از بین کالاها، حتی امکان کاهش قیمت کالا وجود دارد.
نماینده مردم بندرعباس، کشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر حمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دهک علاوه بر یارانه کمیته یاری امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی.
آرامی افزود: در این راستا کالاهای زیادی از جمله دارو، بنزین، نان و … به مردم تحویل خواهد شد. با قیمت قبلی چرا که این طرح تنها در چهار قلم کالا به صورت مشخص محقق خواهد شد.
وی گفت: بر اساس این طرح، یارانه به صورت عادلانه توزیع می شود و یارانه ای که به صورت ارزی داده شده است، از سوی دولت در اختیار مردم و مصرف کنندگان قرار می گیرد، بنابراین به مردم اطمینان می دهیم که این طرح در سال 96 به تصویب می رسد. بودجه سال 1401 قطعاً در راستای عدالت بهتر برای کیفیت کالا و قطع دست دلالان، واسطه ها و سود در این حوزه بود.
نماینده مردم بندرعباس، کشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر حمیر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در این طرح شاهد ارتقای کیفیت کالاها و افزایش تولید باشیم و مردم و جامعه به سمت عدالت بهتر حرکت کنند.
آرامی گفت: مردم ایران اسلامی مردمی آگاه، فهیم و بصیر هستند. متوجه نیت ضدانقلاب ها می شوند و افرادی که گاه به دنبال فرصت هایی برای ایجاد ناهنجاری ها و اغتشاشات هستند، اما در شرایط کنونی مردم باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند، برای کمک به افزایش عدالت در جامعه گرفته می شود.
وی بیان کرد: دشمن در طول چهل و سه سالی که به برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد همواره به دنبال این بوده است که اتفاقی در کشور بیفتد یا اتفاقی که برای کشور، مردم و به ویژه مشکل ایجاد کند. جوانان. از این رو از مردم و حاکمان محترم ایران اسلامی می خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند، نگران نباشند و مطمئن باشند که این امر به جلوگیری از بروز مشکل خاصی کمک می کند، شاید در چند روز یا چند ماه آینده التهاب در بازار فروکش کند و حتی تصمیم گیری برای فعالان اقتصادی آسان تر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید