لزوم همدلی مردم و مسئولان برای کمک به اقشار آسیب پذیر


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808692

منصورعلی زارایی با تقدیر از کارکنان کمیته امداد مازندران گفت: همه ما باید برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها همدل باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، منصورعلی زارعی کیاپیا امشب در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با تقدیر از کارکنان کمیته امداد و کمک به اقشار آسیب پذیر مازندران، افزود: همه باید برای کمک به نیازمندان همدل باشیم. و مشکلات آنها را حل کنید.»

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: کمیته امداد اقدامات مناسبی را برای خدمت رسانی به نیازمندان و دستگیری محرومان انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران همچنین گفت: 71 هزار و 350 خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند و این نهاد به گونه ای طراحی شده است که با برنامه ریزی مناسب خدمات مختلف در زمینه های عمرانی، بهداشتی، ایتام، اشتغال، فرهنگی و نیز جامعه هدف را توانمند سازد. … به آنها پیشنهاد می کند.

حجت الاسلام بشیرعلیشاه گفت: همچنین سامانه هوشمند مددکاری برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به نیازمندان و مشتریان ایجاد شد.

وی افزود: مشترکین تحت حمایت برای بهره مندی از معافیت پرداخت آب، برق و گاز باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره اشتراک کنتورهای مسکونی خود به آدرس: soha.eamdad.ir اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در مناسبت های مختلف خیران و نیکوکاران با همکاری این نهاد به نیازمندان و مددجویان کمک کرده و اقدام می کنند.

وی گفت: امسال با کمک خیران این جهیزیه به جوانان روس اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به پرداخت صدقه از طریق بارکد Qr اشاره کرد و گفت: 400 هزار برگ بارکد تهیه و در اختیار مشترکان قرار می گیرد، بنابراین افراد نوع دوست می توانند به راحتی از طریق تلفن همراه صدقه را پرداخت کنند.

وی افزود: امسال هشت هزار شغل برای مددجویان ایجاد می شود و 440 میلیارد تن وام اعطا شده است و بانک های موجود همکاری و تعامل خوبی در این بخش داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد در استان اشاره کرد و ادامه داد: سپرده گذاری خیران در این صندوق بسیاری از مشکلات مشتریان را برطرف می کند.

علییه از حمایت نمایندگان مجلس از کمک به مددجویان در بخشهای مختلف تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی برای کمک به نیازمندان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید