اطلاعات عراق از دستگیری یکی از سرکردگان داعش خبر داد


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876864

اطلاعات عراق اعلام کرده است که فردی را که مسئول حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی از داعش در استان دیالی در شرق عراق بوده دستگیر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان اطلاعات عراق (وابسته به وزارت کشور عراق) امروز (شنبه) از دستگیری مسئول حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی گروه تکفیری داعش در استان دیالی در شرق عراق خبر داد.

سازمان اطلاعات عراق در بیانیه ای کوتاه در توییتر خود اعلام کرد که نام وی «ابو مریم» و یکی از خطرناک ترین تروریست های استان دیالی عراق است که در یک عملیات ویژه بر اساس اطلاعات دقیق توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. . کار

این بیانیه می افزاید که در جریان تحقیقات، فرد بازداشت شده همچنین به ارتباط خود با افسر نظامی داعش در ولسوالی های جبل حمرین و جلوله و تلاش هایش برای حمایت لجستیکی از این گروه تروریستی اعتراف کرده است.

در اوایل ماه جاری، اطلاعات عراق از دستگیری 14 عضو گروه داعش از جمله چند فرمانده گروه در بغداد خبر داد. به گفته اطلاعات عراق، افراد بازداشت شده شامل رهبران ارشدی مانند ابوصفانه، ابوعمر و ابو مصعب هستند. این افراد در کمین های متعدد دستگیر شدند.

پیش از این معاون رئیس اطلاعات الحشد الشعبی گفته بود که موفق شده است رئیس اطلاعات خارجی داعش در شمال بغداد را دستگیر کند. در 15 ژوئن، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروی هوایی عراق به سمت یک مخفیگاه داعش در صلاح الدین رفتند و 8 سرکرده داعش را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید