اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص زمان برگزاری مسابقات / رعایت اولویت و تأخیر و هماهنگی مسابقات تنها در 2 هفته اخیر مبنای بررسی قرار می گیرد.


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812865

سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: رعایت اولویت و تأخیر و انسجام مسابقات تنها در 2 هفته اخیر مبنای بررسی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص اولویت و تاخیر مسابقات لیگ برتر اطلاعیه ای صادر کرد.

در بیانیه سازمان لیگ آمده است: باشگاه و با توجه به این درخواست باشگاه به اطلاع هواداران عزیز و هواداران عزیز می رساند لزوم رعایت تقدم و تاخیر در مسابقات باشگاهی با پرسپولیس را به اطلاع می رساند.

اما با توجه به دستورالعمل مسابقات، با توجه به برنامه مسابقات و بررسی جایگاه وزین استقلال در جدول رقابت های فصل جاری، این امر در هفته های ابتدایی لیگ (تا پایان) قابل مشاهده است. هفته دهم). در برخی هفته ها جایگاه دو تیم از یکدیگر دور است، بنابراین بحث رقابت آنها در هفته های اول و چنین شرایطی ملاک تصمیم گیری نیست و در عمل رقابت تیم های برتر (استقلال و سپاهان) با رتبه 6 و 7 جدول موضوعی قابل پیگیری است که البته اگر برای باشگاه محترم استقلال قابل توجه بود باید قبل از هفته دهم یا حتی قبل از دربی مطرح می شد.

وی همچنین خبر داد که پس از هفته دهم و در شرایطی که رده بندی تیم ها در جدول رده بندی تغییر کرد، رقابت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در رده های اول و دوم با رعایت رتبه های اعلام شده تا بیستم در نظر گرفته شد. -هفته سوم و اولویت رقابت های استقلال بر پرسپولیس کاملا مساوی در نظر گرفته شد.

بنابراین لازم به ذکر است که رتبه بندی جداول و برنامه مسابقات با رعایت رقابت بین تیم های برتر و همچنین در انتهای جدول به شرط تضییع نشدن حقوق سایر باشگاه ها و عمدتاً انجام می شود. سازمان لیگ با احترام به تمامی تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور، عدم توجه به رنگ خاصی را «انحصار» می‌کند و تا حد امکان تلاش می‌کند تا با رعایت قوانین مسابقات به موضوع انصاف برای همه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رسیدگی کند.

در پایان لازم به ذکر است که نظارت و توجه به اولویت و تأخیر مسابقات (قبل از اعلام برنامه مسابقات) بین تیم های اول و دوم جدول همواره مورد توجه بوده است. از هفته یازدهم که پرسپولیس و استقلال با هم رقابت مستقیم داشتند، نمایش درخواستی این باشگاه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال به طور کامل رعایت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید