اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات به روزنامه درباره علی کریمی!

در این گزارش با اشاره به رفتارهای خشن و خشن با چهره های ورزشی، این سوال مطرح شد که چرا به جای تعاملات منفی و اتهامات واهی، تلاشی برای استفاده از زبان مناسب و جامع برای صحبت با نسل های مختلف و چهره های مختلف کشور صورت نمی گیرد؟
جز اینکه علی کریمی و هر چهره دیگری در عرصه فرهنگی، ورزشی، هنری، سیاسی و… ظرفیت کشور است و باید برای نسل های آینده کشور حفظ شود. باید حرف آنها شنیده شود و برای جذب هر چه بیشتر تلاش شود اما نظارت مطبوعات به فرمانداری روستای اعتماد کتبا ابلاغ کرده است. در متن این اطلاعیه کتبی آمده است:
آقای بهزادی، مدیر محترم روزنامه اعتماد، با توجه به مسئولیت اجتماعی رسانه ها مستلزم ایجاد انسجام اجتماعی و جلوگیری از هرج و مرج در جامعه و سوق دادن اعتراضات مردم به راه های منطقی و غیر عاطفی برای حل مشکلات، دولت است. اقدام مناسب
انجام دهید. بر این اساس انتظار می رود روزنامه اعتماد در هنگام انتشار مطالب خود این نکته را رعایت کند.
وی با این مقدمه خبر می دهد; موضوع انتشار یادداشتی با عنوان «علی کریمی خیانتکار نیست» در شماره مورخ 31.06.1401 این روزنامه در جلسه 2.7.1401 هیأت محترم نظارت بر مطبوعات و به دلیل حمایت مطرح شد. محتوای یادداشت مذکور علی کریمی که در مطالب منتشر شده توسط دعوتنامه جهت طی مراحل قانونی منتشر شده است، مقرر شد به استناد بند 5 مفاد ماده 6 قانون مطبوعات به جنابعالی یادآوری شود. انتظار می رود در تهیه و ویرایش محتوا و انتخاب عناوین ملاحظات و چارچوب های قانونی و ملی لحاظ و اعمال شود.
بپوشش.”
سید علاءالدین ظاهریان، دبیر شورای نظارت بر مطبوعات

دیدگاهتان را بنویسید