اطلاع رسانی: قیمت کالاها نباید بی رویه افزایش یابد

اطلاع رسانی: قیمت کالاها نباید بی رویه افزایش یابد

روز جدید : جلسه ستاد تنظیم بازار امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل و تصمیمات لازم برای مدیریت بازار شب یلدا اتخاذ شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برنامه ها و تصمیمات دولت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و خانگی گفت: باید بر قیمت همه اقلام نظارت داشته باشیم تا شاهد بهم ریختگی و گرانی در بازار نباشیم.

دکتر محمد محبر ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار بر لزوم تشدید نظارت سازمان تعزیرات و سایر دستگاه های نظارتی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم هرکسی طبق میل خود قیمت کالاها را افزایش دهد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت مایحتاج شب یلدا ارائه شد و مقرر شد سطح عرضه اقلام اصلی شب یلدا در میادین میوه و تره بار با قیمت های مناسب و مصوب افزایش یافته و برخی اقلام به صورت هوشمند از طریق اینترنت به فروش برسند. سیستم های.

همچنین در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی حضور داشتند، صمت سخنگوی دولت و جمعی از مدیران سازمان های ذیربط گزارشی از وضعیت شبکه توزیع و با عنایت به اثرات سودمند توزیع هوشمند کالاهای اساسی برای افزایش عدالت دسترسی و کاهش قیمت برای استفاده از ظرفیت اتحادیه‌های صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای گسترش این طرح تعیین شد.

دیدگاهتان را بنویسید