اظهارات این سرمربی: پرسپولیس را قهرمان آسیا کردم

اظهارات این سرمربی: پرسپولیس را قهرمان آسیا کردم

گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس که مدت هاست مسئول بسته شدن پنجره پرسپولیس بود دوشنبه شب در برنامه «فوتبال برتر» حاضر شد و درباره اختلاف حقوقی خود با پرسپولیس اظهار نظر کرد. وی در بخشی از صحبت های خود از اتفاق عجیبی خبر داد و گفت که مدیرعامل باشگاه دستور داده محل تمرین پرسپولیس خیس شود تا تیمش نتواند تمرین کند.

متوجه شدم انصاری فرد می خواهد مرا اخراج کند

دعواها در همه جای دنیا شناخته شده و یکسان است. باشگاه من در این مدت پول پرداخت کرد اما این پرداخت ها فقط برای اثبات این بود که پرداختی انجام شده است اما پرداخت اولیه انجام نشد و فقط برای تاخیر و تاخیر است. اصل ماجرا این بود که وقتی ایران بودم 4 ماه نگرفتم اما وقتی با مدیرعامل (انصاری فرد) صحبت کردم متوجه شدم که من را نمی خواهند. می‌خواستم به کار ادامه دهم، اما وقتی حقوق نمی‌گرفتم، برایم معنی داشت. قانون فیفا می گوید در صورت عدم پرداخت حقوق در مدت 3 ماه، حق انصراف دارد.

مدیرعامل من و بازیکنان را برعکس نمی خواست

اما با وجود اینکه با پرداخت 4 ماه تاخیر داشتم، باز هم علاقه مند به ادامه کار بودم. از جو تیم و بازیکنان خیلی راضی بودم و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان داشتم و هواداران هم جو خیلی خوبی داشتند. هدفم قهرمانی در لیگ و آسیا بود. بنابراین من 4 ماه ماندم زیرا می خواستم به اهدافم برسم. اما به هر حال وقتی فهمیدم مدیرعامل من را نمی‌خواست و با وجود اینکه تماشاگران و بازیکنان من را می‌خواستند و من می‌خواستم ادامه دهم، اما وقتی برایم مشخص شد که مدیرعامل من را نمی‌خواهد. دلیل ماندن

باشگاه اشتباه بزرگی کرد

اولاً باید تاکید کنم که من اصلاً در مورد رقم بحث نکردم و بحثم این بود که 4 ماه حقوق من پرداخت نشده است و انتظار داشتم برای آن 4 ماه پرداخت شود. فیفا هم می گوید وقتی قرارداد بسته می شود باید به آن عمل شود و وقتی به آن عمل نمی شود معنای آن مشخص است. باشگاه در ابتدا مرتکب اشتباه بزرگی شد و با وجود اینکه می دانستند حق با من است، مبالغ مقرر را پرداخت نکردند و فقط می خواستند وقت بگیرند. همه دنیا می دانستند که بازنده این قضیه باشگاه است.

می توانم تیم را قهرمان آسیا کنم

مشکل اصلی من پول نبود. از هیئت مدیره راضی بودم چون آنها مرا می خواستند، بازیکنان رابطه خوبی با من داشتند و من را می خواستند، هواداران هم کاملاً متقاعد شده بودند که می توانم برای چهارمین بار پرسپولیس را شکست دهم و برای اولین بار قهرمانی آسیا هدف بزرگ تری داشتم. ، اما متاسفانه اینطور است. ناموفق

چرا مدیر عامل من را نخواست؟

من تجربه زیادی در فوتبال دارم و در ماه های اول متوجه شدم که تیم با کیفیت است و بازیکنان کاملاً باهوش هستند و توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند. واقعاً نفهمیدم چرا مدیر عامل من را نخواست؟ مهم نیست وقتی او من را جایی نمی خواهد، من آنجا نمی مانم. اما در پرسپولیس خیلی خوشحال بودم.

دو سال پیش می شد این مشکل را حل کرد

وقتی من رفتم صحبت های زیادی شد و برای دفاع نبودم. حتی کار به جایی رسید که آب روی زمین تمرین ریخت که تیم من نتوانست تمرین کند یا خود را بهانه می کردند که کار تیمی انجام ندهند. خیلی خوشحال بودم که به عنوان بازیکن سابق و مربی فعلی در جایگاه مناسبی هستم. دقیقاً بهانه های مختلفی وجود داشت و این بهانه ای بود که کار تمام نشده بود. آخرین مبلغ امروز واریز شد و مشکل حل شد، اما می شد دو سال پیش این مشکل را حل کرد.

آنها 100000 دلار برای به تعویق انداختن پرونده پرداخت کردند

آخرین قسط امروز پرداخت شد و موضوع تمام شد. من و کالدرون می خواستیم مشکل به موقع حل شود. یعنی زمانی که ایران بودم. جالب اینجاست که باشگاه بیش از 100 هزار دلار برای به تعویق انداختن پرونده پرداخت کرد. در دادگاه اینطور است و من واقعاً از این موضوع ناراحت و خوشحال نیستم، اما مشخص بود که کار به همین جا ختم می شود (بستن پنجره). فیفا با یک باشگاه شوخی نمی کند. این اصلا یک بحث فوتبالی نیست، بلکه یک بحث قضایی است. وقتی مشخص است که بازنده هستید، باید به وکیل، دادگاه و فیفا پول بدهید و این کاملا طبیعی است.

برگردم پیشنهاد پرسپولیس را قبول می کنم

اخبار را از فوتبال ایران و تیم ملی دنبال می کنم. من با هواداران و خبرنگاران در تماس هستم و از همه سپاسگزارم. اگر برمی گشتم با کمال میل پیشنهاد پرسپولیس را می پذیرفتم با اینکه ناراضی از ایران رفتم. مهمان نوازی مردم ایران عالی است و سطح فنی و هوش بازیکنان عالی است. هیجان هواداران در ایران برای من مانند آرژانتین است و بسیار شگفت انگیز است. من با بیل مکانیکی کریم در ارتباط هستم.

شب یلدا را به خوبی به یاد دارم

در این مدت هیچ پیشنهادی نداشتم. شب یلدا را کاملاً به یاد دارم و به طور اتفاقی شب یلدا را در خانه خودم جشن گرفتم. در کل یادمه و البته غذاهای ایرانی خیلی خاص بود ولی امشب یاد یلدا خیلی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید