اظهارات جالب مهاجم خارجی پرسپولیس؛ آیا دائمی است؟

اظهارات جالب مهاجم خارجی پرسپولیس؛  آیا دائمی است؟

شیرزد تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس فصل گذشته به همراه یحیی گل محمدی به این تیم پیوست. بازیکنی که سرمربی قرمزها به او اعتقاد خاصی داشت و بارها او را به جای مهدی عبدی در ترکیب سرخپوشان قرار می داد. تامیروف را با شوت های عجیب و غریبش که از فواصل مختلف از دروازه بیرون می آورد، به یاد می آورند. گمانه زنی های ضعیف او در گلزنی این گمانه زنی ها را در مورد احتمال حضور او در لیست فروش ایجاد کرده است، اما او می گوید یک سال دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است.

فصل حضورت در پرسپولیس چطور بود؟

این اولین فصل من در خارج از کشور بود. قطعا به زمان نیاز داشتم تا به فوتبال خارج از ازبکستان عادت کنم. سعی کردم سریع تطبیق پیدا کنم، اما نتوانستم 100% سریع ظاهر شوم.

یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟

باز هم این اولین فصل من در خارج از کشور بود و نتوانستم 100 درصد توانایی هایم را نشان دهم. اما سعی کردم سریع با تیم هماهنگ شوم و به شرایط بازی برسم.

هدف شما چه بود و به آن رسیدید؟

به اهدافم نرسیدم، امیدوارم هر روز بهتر از دیروز بودم.

صحبت از جدایی از پرسپولیس است. آیا حقیقت دارد؟

من به این سوال پاسخ نمی دهم.

برخی از هواداران پرسپولیس از عملکرد شما انتقاد کرده اند. شما قول می دهید اگر فصل بعد بمانید این افراد را راضی خواهید کرد

قطعاً نتوانستم در بهترین فرمم باشم، اما فکر می کنم خیلی سخت است که به تیمی مثل پرسپولیس بپیوندی، سریع بازی کنی و بتوانی بهترین عملکردت را به نمایش بگذاری. این قطعا زمان می برد. اگر بمانم سعی می کنم هر روز بهتر از دیروز باشم و خدای نکرده گل های زیادی برای پرسپولیس بزنم.

پرسپولیس بعد از 5 فصل قهرمان نشد و نظرت درباره قهرمانی استقلال چیست؟

فوتبال بازی برد و باخت است. پرسپولیس ذهنیت برد دارد اما گاهی توپی گل نمی شود و سرنوشتت عوض می شود. ما هم تمام تلاشمان را کردیم اما موفق نشدیم. قطعا تنها هدف ما برد است اما نتوانستیم به آن برسیم. از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم در فصل های آینده اگر در پرسپولیس بمانم موفق شویم و قهرمان شویم.

هدف فصل آینده چیست؟ مثلا چند گل می زنید؟

هدف ما یک تیم است. فوتبال یک بازی تیمی است و من نمی توانم هدف شخصی تعیین کنم. قطعا برای گلزنی تلاش خواهم کرد و مهمترین چیز این است که بتوانم فصل آینده برنده شوم.

پرسپولیس نقل و انتقالات را قوی آغاز کرده و به نظر می رسد او مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده باشد. شما چی فکر میکنید؟

پرسپولیس با هوادارانش همیشه به دنبال قهرمانی است. فرقی نمی کند چه کسی می آید یا می رود، مهم این است که همه ما سعی کنیم قهرمان باشیم. از مدیریت و کادر فنی گرفته تا بازیکنان، تمام هدف ما یک چیز است. ما برای قهرمانی پرسپولیس و خوشحال کردن هواداران می جنگیم.

پرسپولیس هم به دنبال جذب یک یا چند مهاجم از جمله سجاد شهبازاده است. در این صورت اگر بمانید، جایی برای بازی ندارید. با آمدن مهاجم جدید مشکلی ندارید؟

نه، رقابت کردن کاملا طبیعی است. رقابت در حال پیشرفت است. چه شهبازاده و چه مهاجم دیگری، خوشحالم و تلاش می کنم برای حضور در تیم بجنگم. امیدوارم موفق شوم و در تیم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید