آیا حکم فیلترینگ دائمی صادر شده است؟/ جزئیات جلسه فوق العاده شورای عالی فضای مجازی

آیا حکم فیلترینگ دائمی صادر شده است؟/ جزئیات جلسه فوق العاده شورای عالی فضای مجازی

در حالی که بسیاری منتظر اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از محدودیت های اخیر برای تصمیم گیری دائمی درباره سرنوشت بسیاری از پلتفرم های خارجی مانند واتس اپ و اینستاگرام بودند، این جلسه با حضور سید ابراهیم رئیسی بدون رای گیری برگزار شد. یک فیلتر دائمی جدید

دولت همان رویکردی را که سخنگوی خود در جلسه شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد، در پیش گرفت. پرهیز از تصمیم‌گیری عجولانه در مورد پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی خارجی که بخشی از کسب‌وکار مردم در آن شکل می‌گیرد، ادامه محدودیت‌های امنیتی برای آنها، تلاش برای وادار کردن آنها به پیروی از قوانین علیه گسترش خشونت که در خط‌مشی اعلام‌شده‌شان بیان شده است. شرکت‌ها و البته مهمتر از آن، آنها بر حمایت از اکوسیستم استارت آپی محلی برای توسعه امکانات تمرکز می کنند.

شورای عالی فضای مجازی در آخرین جلسه خود ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و پیشرفت شبکه ملی، بر تقویت زیرساخت ها و بسترهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال در این شبکه تاکید کرد.

در جلسه شورای عالی فضای مجازی که عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارشی از وضعیت فضای مجازی کشور و پیشرفت شبکه ملی ارائه و تصمیمات و تصمیمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. برای تقویت زیرساخت شبکه ملی مبادله شد.

در این جلسه با تاکید بر لزوم توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال در شبکه ملی، مقرر شد زیرساخت ها و بسترهای داخلی توسط دولت تقویت و تدابیر و امکانات لازم برای حضور بیشتر فراهم شود. کاربران داخلی

دیدگاهتان را بنویسید