اعتراض اصلی یحیی از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

اعتراض اصلی یحیی از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

جمشید شاه محمدی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر گفت: من هم مثل همه پرسپولیسی ها از این موضوع ناراحت هستم اما فکر می کنم مشکل اصلی مدیریت باشگاه است. . هر مدیری که به پرسپولیس می آید باید بدهی مدیران قبلی را بپردازد و این باعث می شود که نتواند آنچه را که باید و باید انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره فشارهایی که در فضای مجازی به کادر فنی پرسپولیس وارد می شود، گفت: وقتی گل محمدی پرسپولیس را قهرمان کرد چطور همه خوب کار کردند و حالا از او انتقاد می کنند به نظر من هم یحیی گل محمدی و هم حمید مطهری مربیان باتجربه و حرفه ای هستند و این پرسپولیس را قهرمان کرد و به فینال آسیا رسید. حالا یحیی متمدن است و این یک اشتباه است. تنها گلایه ای که از یحیی می توانم داشته باشم این است که او چندین بار استعفا داد و باعث شد تیم از نظر روحی به هم بخورد.

شاه محمدی گفت: وقتی بازیکنان یحیی را حساب نمی کنند باید چه کار کند؟ دست سرمربی خالی است و یک بازیکن درجه سه برای او آورده اند. من خودم تمرین کرده ام و می دانم وقتی مربی دستش خالی باشد کاری نمی تواند بکند. چند بازیکن خوب از پرسپولیس رفتند اما بازیکنان معمولی وارد تیم شدند و به نظرم یحیی باید آن بازیکنان را انتخاب می کرد و به یک معنا انتخابش بین بد و بدتر بود. مدیران از تاجیکستان و ازبکستان بازیکنانی داشتند و فکر می کنم برای تحصیل فوتبال به اینجا آمده اند! شاید اگر مدیران باشگاه را رها کنیم از افغانستان و هند بازیکن بیاورند! این مشکلات ربطی به کادر فنی ندارد و نباید یحیی را مقصر این موضوع دانست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال های گذشته مشکلات مدیریتی همیشه در پرسپولیس وجود داشت اما این تیم در نهایت قهرمان شد اما چرا این مشکلات الان اینقدر تاثیرگذار است، گفت: این مشکلات در سال های قبل وجود داشت اما بازیکنان تغییر کرده اند. بازیکنان خوبی از پرسپولیس رفتند اما به عنوان جانشین مناسب جذب نشدند، از طرفی کیفیت بازیکنان در سال های اخیر همیشه پایین بوده است و فکر نمی کنم تا زمانی که این باشگاه خصوصی نشود و پول خوبی به دست بیاید، نمی توان انتظار زیادی داشت. وارد آن شوید

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اگر می خواستی به پرسپولیس امتیاز بدهی از 10 امتیاز چه می دادی، گفت: من به پرسپولیس 8 امتیاز می دهم چون این تیم توانسته روند خوب خود را حفظ کند و از رده دوم پایین نیاید. برگشت اما بازیکنان پرسپولیس شرایطی داشتند که با پیشنهادات زیادی مواجه شدند. به همین دلیل فکر می کنم نتیجه پرسپولیس نتیجه بدی نیست و شاید فقط بدشانسی باعث شد این تیم نتواند به نتایجی که هواداران می خواستند برسد.

شاهمحمدی درباره اینکه استقلالی ها معتقدند با تغییراتی که در وزارت ورزش پرسپولیس رخ داد چرا که قبلا حمایتی از این باشگاه می شد، قهرمان نشد، تصریح کرد: این حرف ها مزخرف است! هیچکس به پرسپولیس کمک نکرد. چطور می گویند وزیری از پرسپولیس حمایت کرد؟ در حال حاضر 90 درصد وزرا پرسپولیسی هستند و اگر باید به پرسپولیس کمک می شد امسال هم باید قهرمان می شد. اتفاقا امسال کمک های زیادی به استقلال شد و این تیم از داوری بهره می برد. مطمئن باشید پرسپولیس سال آینده قهرمان می شود و شک نکنید.

وی افزود: ببینید بازیکنی مثل تیموروف را به پرسپولیس آوردند و فکر می کنم اینجا فوتبال می خواند. مشکل فوتبال ما ساختار آن است و تا زمانی که این ساختار اشتباه است، کاری نمی کنیم. الان استقلال قهرمان شده اما این قهرمانی چه فایده ای دارد؟ وقتی این تیم نمی تواند به آسیا برود قهرمانی چه اهمیتی دارد؟ یک بار در جمعی گفتم اگر پرسپولیس لبو را به صورت انحصاری بفروشد سالی میلیاردها تومان درآمد دارد اما مدیران این باشگاه در تمام این سال ها نتوانسته اند مغازه یا رستورانی باز کنند تا از این طریق کسب درآمد کنند. . در نهایت باید بگویم از اینکه قهرمان نشدیم ناراحتیم اما باید قبول کنیم که پرسپولیس جز تماشاگرانش چیزی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید