بازی لیگ والیبال بانوان را از نگاه ملی نگاه کردم/ نکات مثبت زیادی دیدم

ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791776

با تماشای دیدار ذوب آهن و سایپا شناخت خوبی از والیبال ایران پیدا کردم

گزینه اول هدایت تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه شناخت خوبی از والیبال ایران از تماشای دیدار ذوب آهن و سایپا کسب کردم، گفت: مجاهدت بازیکنان دو تیم ستودنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال روز پنجشنبه 18 آذرماه، دور رقابت های والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های برتر جام حذفی ایران «سردار دهلاها» به پایان رسید.
تیم ذوب آهن در مهمترین دیدار هفته آخر دور رفت با نتیجه 3 بر یک میزبان خود (سایپا) را شکست داد و عنوان قهرمانی نیمه نهایی این رقابت ها را از آن خود کرد.

این دیدار به صورت زنده از شبکه آپارات فدراسیون والیبال پخش شد و الساندرا کمدل گزینه اصلی هدایت تیم ملی بانوان ایران نیز برای آشنایی بیشتر با سطح لیگ برتر بانوان این دیدار را تماشا کرد.

الساندرا کمپدلی در ارزیابی این دیدار گفت: بازی ذوب آهن و سایپا را با اشتیاق فراوان تماشا کردم و بسیار دوست داشتم. هم تیم های معمولی و هم بازیکنان توانایی بسیار بالایی داشتند.

وی ادامه داد: از نگاه ملی به بازی نگاه کردم و نکات مثبت زیادی دیدم. دیدن روحیه رقابتی و جنگندگی بازیکنان هر دو تیم بسیار خوب بود.

اولین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان ایران تاکید کرد: بازیکنان چگونه با اراده بازی می کنند. بدون شک این می تواند برای هر بازیکنی یک نکته مثبت و از نظر فنی به نفع تیم ملی باشد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید