اعتراض به اخراج «مهدی ترابی» همچنان ادامه دارد

اعتراض به اخراج «مهدی ترابی» همچنان ادامه دارد

ایرنا در ادامه مدعی شد احمد موسوی در این درگیری به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده و داور باید به موسوی کارت قرمز می داد نه ترابی.

خبرنگار ایرنا همچنین نوشت: موسوی در دوران رقابت بین برخی از چهره های مطرح فوتبال نیز در تلاش است تا از این جریان پیشی بگیرد تا از این طریق خود را معرفی کند. توهین او به ترابی اتفاقی نابخشودنی است و انتظار می رود فدراسیون فوتبال واکنش مناسبی به این اتفاق داشته باشد و آن واکنش می تواند محرومیت سنگین موسوی باشد.

خبرگزاری فارس پس از ایرنا گزارشی مبسوط از برکناری مهدی ترابی منتشر کرد و در بخشی از آن نوشت: توهین زشت یک فوتبالیست که به نظر می رسد در راستای مصاحبه های عجیب اخیر با این اقدامات سعی دارد بر موج احساسات برخی افراد سوار شود. . حال سوال اینجاست؛ آیا موسوی سعی کرد تمرکز ملی پوشی حقیر مثل ترابی را بشکند؟ به نظر می رسد موسوی در جریان مسابقه این سناریویی را که قبل از بازی شروع شده بود تکمیل کرده است.

اعتراض به اخراج

داور دیدار پرسپولیس و نساجی دلیل اخراج مهدی ترابی، هافبک ملی پوش پرسپولیس را اعلام کرد و گفت: او حرف بدی زد که مستحق اخراج بود.

علی صفایی داور دیدار پرسپولیس و نساجی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های مهدی ترابی در حد اخراج او از زمین بود؟ گفت: بله، البته.

دیدگاهتان را بنویسید