حمله مهدی ترابی به استقلالی: قطعا معروف هستند!

حمله مهدی ترابی به استقلالی: قطعا معروف هستند!

مهدی ترابی پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بسیار خوبی بود. خدا کند اتفاق خوبی بیفتد که نه من و نه موسوی آسیب ببینیم.

وی درباره چرایی طولانی شدن این دیدار گفت: دیدار دوستانه ای بود. مشکلی نبود، بلافاصله بعد از بازی گفتم که یک اتفاق فوتبالی بوده و این مشکلات پیش می آید. سرعت بازی بالاست، متاسفانه در آن لحظه من دیوانه شدم و باید از مردم عذرخواهی کنیم زیرا مردم این مسابقه را تماشا می کردند و شاید انتظار نداشتند من اینقدر عصبی شوم. به هر حال این اتفاق افتاد. این اتفاق قطعا یک اتفاق فوتبالی بود و خدای نکرده عاقبت به خیر شود.

او با توجه به اینکه قبلاً هرگز اینقدر عصبانی نبوده است، گفت: بله، صحبت ها و شایعات زیادی وجود داشت، اما من نباید عصبانی می شدم. صحبت ها بسیار دوستانه بود، آقای حسن زاده، رئیس کمیسیون انضباطی، نگاه ویژه ای به من کرد و خواست کمک کند. امیدوارم رای خیلی خوبی بیاره

ترابی درباره اینکه آیا حکم منع موقت شما و موسوی بای بازی اجرا می شود یا خیر، گفت: تصمیم گرفتند و اعلام کردند.

وی در خصوص اینکه این اتفاق در فضای مجازی سروصدا کرد و آیا انتظار چنین چیزی را داشتید، گفت: حتماً می خواهید با سوال خود جنجال جدیدی در فضای مجازی راه بیندازید. بحث همه در مورد فوتبال بود. موسوی در استقلال بود و من هم پرسپولیسی هستم. کاری رد و بدل شد و تمام شد. من بلافاصله بعد از بازی این موضوع را اعلام کردم، اما چون به صلاح گروهی از رسانه ها نبود، دستکاری نکردند و اجازه دادند چیزهای دیگری گفته شود که قطعا مشخص است.

بازیکن پرسپولیس گفت: تنش از کجا می آید؟ منظورتان فشار فضای مجازی است؟ واقعیت این است که فضای مجازی برای من اصلا مهم نیست. چیزی که من به آن فکر می کنم پایین جامعه ماست و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید