حمایت خارجی ویژه از مهدی ترابی

حمایت خارجی ویژه از مهدی ترابی

اسمار لوس ویرا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: فکر می کنم بازیکنان و تیم همیشه باید پیشرفت کنند و تلاش کنند. لیگ ایران خیلی سخت است و باید هر لحظه تمرکز کنیم و پیشرفت کنیم تا به اهدافمان برسیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات محل تمرین پرسپولیس نیز بیان کرد: هر تیمی نیاز به امکانات مناسب و زمین تمرین دارد. به خصوص محل دفن زباله که یکی از مهمترین مسائل در این زمینه است. باشگاه سعی می کند بهترین شرایط را در این زمینه برای ما فراهم کند. اگر بتوانیم دو زمین تمرینی همزمان داشته باشیم، شرایط بهتر می شود.

وی در ادامه درباره عملکرد مهدی ترابی و انتقاد برخی صاحب نظران اظهار داشت: ترابی بازیکن فوق العاده ای است و مربیان کادر فنی به او کمک می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر او به بهترین فرم خود برسد، به نفع کل تیم خواهد بود.

لوسویرا درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم نیز گفت: هنوز زود است که درباره قهرمانی و شانس اصلی کسب این عنوان صحبت کنیم. می دانیم که برای کسب عنوان قهرمانی باید سخت کار کنیم و هر امتیازی بسیار مهم است. قهرمان شدن در لیگ ایران خیلی سخت است و بازی آسانی وجود ندارد.

وی در پایان درباره امتیازاتی که پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتور و سپاهان از دست داد، گفت: ما برای پیروزی در همه بازی ها تلاش می کنیم و می دانیم که از دست دادن امتیاز در این نوع بازی ها باعث ناراحتی هواداران می شود، اما اکنون در شرایط فعلی هستیم. در بالای جدول و ما باید سعی کنیم با حفظ روند فعلی در صدر جدول باقی بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید