مهدی ترابی استقلالی ها را مسخره می کند

مهدی ترابی استقلالی ها را مسخره می کند

پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال در هفته نهم آماده دیدار مقابل هواداران است. سرخپوشان تهرانی در مقاطعی از مسابقات قهرمانی امسال امتیازهای مهمی را از دست داده اند اما کسب 7 امتیاز در سه بازی اخیر وضعیت پرسپولیس را بهتر کرده است و شاگردان یحیی گل محمدی هم اکنون در مصاف با سپاهان و استقلال قرار دارند. برای کسب عنوان قهرمانی مهدی ترابی، هافبک ملی پوش پرسپولیس تاکید کرد که کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی نسبت به سال های گذشته دشوارتر است.

از دربی روز شنبه شروع کنیم که عملکرد فنی دو تیم مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و رسانه ها قرار گرفت.

شکی نیست که دربی تماشاگر نبود. سعی کردیم برنده شویم و در ابتدای نیمه دوم خوب ظاهر شدیم، موقعیت هایی ایجاد کردیم که اگر گل می زدیم قطعا شرایط بازی تغییر می کرد. حریف هم آمد تا از ما یک تساوی بگیرد. به هر حال نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم و امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

برخی معتقدند استقلال با کنترل نقاط قوت پرسپولیس، بازی تیم شما را خراب کرد. آیا شما با این موافق هستید؟

نمی دانم باید این را تایید کنم یا به شکل دیگری پاسخ دهم. مشخص بود که استقلال برای گرفتن گل مساوی از ما به زمین آمده است، بنابراین اگر در کرنر و ضربات ایستگاهی فرصت پیدا می کرد، از آنها استفاده می کرد. فکر نمی کنم استقلال برنامه خاصی برای این دیدار داشته باشد، در نهایت امتیازها تقسیم شد و تلاش می کنیم با پیروزی در دیدارهای بعدی هواداران را خوشحال کنیم.

در پرسپولیس توقعات از تو زیاد است و وقتی از اوج فاصله می گیری خیلی ها می گویند سقوط کرده ای. آیا شما با این موافق هستید؟

همه همیشه از پرسپولیس و بازیکنانش توقع بالایی دارند و هیچ بازیکنی در پرسپولیس کار آسانی ندارد. من همچنین می دانم که همیشه باید در اوج باشم. شاید چون امسال فقط یک گل دارم، چنین نظری در مورد من وجود داشته باشد، اما مطمئن باشید که اینطور نخواهد بود و در مسابقات آینده گل های بیشتری خواهم زد.

آیا در حال حاضر 3 کارت دارید؟

بله من 3 اخطار دریافت کردم که 2 تای آنها کاملا اشتباه بود. در بازی با استقلال بدون اشتباه توپ را گرفتم و داور به من کارت زرد داد که واقعا برایم عجیب بود. در ضمن من با دریافت کارت اعتراض کردم. البته باید بیشتر مراقب باشم که اخطار نگیرم.

شرایط تیم در آستانه بازی با هوادار چگونه است؟

شرایط در تیم خوب است. قبل از دربی 2 پیروزی الهام بخش داشتیم و به بالای جدول رسیدیم. اکنون امیدواریم بتوانیم برای ادامه این روند خوب، هواداران را شکست دهیم
بودن.

هوادار را کتک می زنی؟

پیش بینی سخت است اما هدف ما چیزی جز برد نیست. هوادار هم تیم خوب و پرتلاشی است که به نظرم در چند بازی بدشانسی آورد. نباید فکر کنیم که بازی آسانی در انتظارمان است. در لیگ امسال همه مسابقات سخت است.

امسال قهرمان میشی؟

گفتم همه بازی ها سخت است. واقعا امسال لیگ سخت تری نسبت به سال های قبل داریم و می بینید که اکثر نتایج غیرقابل پیش بینی است. احساس می‌کنم بازی‌ها در سال‌های گذشته راحت‌تر بود و در اوایل فصل در مصاحبه‌ای به شما گفتم که امسال لیگ سخت است. هر بازی برای ما فینال است و باید بازی به بازی پیش برویم. تمام هدف ما کسب ششمین قهرمانی متوالی است تا هواداران هم از آن لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید