مدافع تیم فوتبال پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه پایان لیگ برتر با این مدافع صحبت کردیم که در ادامه می خوانید:

در حالی که در بهترین شرایط بودی، آسیب جدی دیدی.

هر مصدومی ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. مصدومیتم خیلی شدید بود اما خوشبختانه الان شرایط بهتر شده و آمادگی کامل دارم. خوشبختانه در شرایط خوبی هستم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

هفته گذشته در خبری اعلام شد که سایت ترانسفرمارکت شما را گران ترین و ارزشمندترین مدافع ایرانی شاغل در لیگ برتر کشورمان معرفی کرده است. منظورت چیه؟

در این چند سالی که در لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال بازی کردم، خوشحالم که همیشه توانستم بازیکن موثری باشم. اگر به پرسپولیس نمی آمدم چنین اتفاق خوبی برایم نمی افتاد و مطمئنم حضورم در پرسپولیس باعث چنین اتفاق مهمی می شد. من واقعا از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ممنونم و چیزی که الان هستم به خاطر آمدنم به پرسپولیس بود. خدا را شاکرم و قدردان مقامم هستم.

از وضعیت قراردادتان با پرسپولیس صحبت کنید.

من با پرسپولیس قرارداد دارم و به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کنم. تا زمانی که آنها مرا بخواهند با جان و دل در خدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

بالاخره بعد از 5 سال متوالی قهرمان نشدی. به نظر شما دلیل این امر چه بود؟

سال سختی داشتیم، از روز اولی که شروع کردیم در بازی های آسیایی شرکت کردیم. ما برای بازی با استقلال به تاجیکستان رفتیم و در آنجا مشکلات زیادی داشتیم. مهمتر از همه این بود که ما در نقل و انتقالات پنجره بسته داشتیم. مدیران در آن زمان قول و قرارهایی دادند اما عمل نکردند، هرچند ممکن است مقصر نباشند. آقایان سمیعی و صدری افراد خوبی بودند اما زیر نظر وزارت ورزش کار کردند و نتوانستند کارهایی را که برای موفقیت لازم است انجام دهند. شاید بهترین کارشان این بود که وقتی دیدند کاری از دستشان بر نمی آید، رفتند سراغ یکی دیگر.

به نظر می رسد این مشکلات است، آیا مشکلات دیگری وجود داشت؟

من نمی خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم، اما آقای گل محمدی در مورد این اتفاقات حرف های کلیدی زده اند و اگر صحبت های ایشان جدی گرفته شود، بسیاری از مسائل روشن می شود. پرسپولیس این همه هوادار و عاشق دارد و نباید این همه سختی را تحمل کند. برای رفتن به عربستان برای بازی مقابل الهلال مشکلات زیادی داشتیم اما تا اینجای کار حرفی نزده ایم تا هواداران را ناراحت نکنیم. دوست نداشتیم در این بین کسی ناراحت شود و خودمان مشکلات را حل کردیم. این مشکلات مانع از قهرمان شدن ما شد و ممکن است برخی اجازه ندادند که قهرمان شویم. چون بعد به عددی رسیدیم که برای خیلی ها خاطره بد دارد! اگر قهرمان شویم عدد 6 خیلی ها را ناراحت می کند.

لیگ برتر رو به پایان است و پرسپولیس باید از این پس خود را برای فصل آینده آماده کند. پیش بینی شما برای فصل آینده چیست؟

اتفاقی که امسال افتاد زنگ خطری برای همه ما بود و هواداران باید هوشیارتر باشند. خیلی ها در داخل و خارج تیم ما را شکست دادند و حتی جنگ رسانه ای به راه انداختند. مربیان و بزرگان تیم همیشه این مشکلات را به ما گوشزد می کردند تا آسیبی نبینیم. ما نمی توانیم بدبختی هواداران خود را ببینیم. در شرایط فعلی نمی خواهیم هواداران آسیب روحی بیشتری ببینند. امیدوارم با یک برنامه ریزی درست و حساب شده بتوانیم در فصل آینده به جایگاه اصلی خود برسیم. چون هیچ تیمی غیر از پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارد.

اگر بخواهید در این فصل به پرسپولیس امتیاز دهید چه امتیازی می دهید؟

من بدون اغراق و تعصب 19 امتیاز از 20 را به پرسپولیس می دهم. امسال سخت ترین سال را پشت سر گذاشتیم و مشکلات زیادی داشتیم. ما با چشم خود دیدیم که حریف چگونه مورد حمایت قرار گرفت اما در این شرایط هیچکس به ما کمک نکرد. البته در این مسیر مشکلاتی داشتیم و دنبال بهانه نیستیم. پرسپولیس در راه است و امیدوارم سال آینده چیزهای بهتری را تجربه کنیم. با شناختی که از آقای گل محمدی داریم، می دانیم که سال آینده وضعیت بسیار بهتر خواهد بود. زیرا او مردی است که از زیر بار مسئولیت خود کوتاه نمی آید. امسال آقا یحیی در مقابل بازیکن پاسخگوی هواداران بود و هیچکس به اندازه او اهمیتی نمی داد و هیچکس به اندازه او زجر نمی کشید. شاید همه جای آقای گل محمدی با مشکلات کمتری استعفا می دادند، اما آقای یحیی ماند و از طرف هواداران جنگید و امیدوارم حمایت بهتری از او شود. امیدوارم شرایط به گونه ای مهیا شود که آقای درویش که بازیکن آتشین پرسپولیس است به همراه آقای یحیی که فرزند پرسپولیس هستند یک تیم رویایی برای فصل آینده بسازند که این تیم خواهد بود. یک کابوس برای همه تیم ها پرسپولیس و هوادارانش به قهرمانی عادت کرده اند و ما برای این عادت همیشگی می جنگیم.

با تمام این شرایط سال خوبی را پشت سر گذاشتید و توانستید به پیراهن تیم ملی برسید. در موردش هم صحبت کن

خدا را شکر با عملکرد خوبم موفق شدم به تیم ملی دعوت شوم و همه اینها به خاطر حضورم در پرسپولیس بود. در تیم های دیگر تلاش زیادی کردم اما موفق نشدم. باید از آقای اسکوچیچ تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. چون پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب همه نمی شود.

فکر می کنی شانس بازی در جام جهانی 2022 را داشته باشی؟

برای این مهم تلاش خواهم کرد تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و با وجود تمام فشارهایی که روی آقای اسکوچیچ وجود دارد، او نتایج درخشانی با تیم ملی ایران کسب کرده است. خیلی ها جنگ رسانه ای را شروع کردند، اما آقای اسکوچیچ با تیم ملی نتایجی به دست آورد که بی سابقه بود. امیدوارم حمایت ها در تیم ملی ادامه داشته باشد و اردوهای خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم. چون امید همه ایرانی ها به تیم ملی فوتبال است. با آمادگی خوب، دستیابی به نتایج دقیق جام جهانی دور از دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید