اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه دربی؟

اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه دربی؟

آرش رضوند یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری لیگ برتر بوده است. هافبک باتجربه آبی ها که به ریکاردو ساپینتو اعتماد دارد، معتقد است تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر باید در 5 بازی اخیر پیروز شود و البته بازی آبی ها را سخت تر از پرسپولیس و سپاهان می داند. .

رضاوند از شرایط استقلال و شرایط پیش روی این تیم می گوید که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

بازی با آلومینیوم اراک؟

می دانستیم که بازی سختی داریم و آلومینیوم مدت ها بود که شکست نخورده بود. ما در این دیدار برتری خود را نشان دادیم و مانند دیدارهای گذشته فوتبال خوب و تهاجمی به نمایش گذاشتیم. اگر خوش شانس نبودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

دوباره در؟

بله، این دومین بازی متوالی بود که تیر دروازه مانع گلزنی من شد. امیدوارم بدشانسی ام تمام شود و به استقلال گل بزنم.

شرایط استقلال در لیگ؟

با نتایج این هفته، همه چیز پیچیده تر شد. هر سه مدعی می خواهند قهرمان شوند و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

شانس قهرمانی استقلال؟

در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما تیم ما خوب کار می کند و در این 9 هفته فقط مقابل نساجی به تساوی رسیدیم و بقیه بازی ها را بردیم. البته ما مستحق برد در مسابقه نساجی بودیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم و باید ببینیم در نهایت چه می شود. ما 8 امتیاز از تیم برتر عقب بودیم اما عقب افتادیم و باید بگویم حمایت هواداران هم خیلی مهم بود. قدرت استقلال با حضور هواداران دوچندان می شود و امیدوارم در 5 بازی اخیر 100 درصد تیم ما را حمایت کنند. خوشحالم که شرایط برای حضور هواداران در مسابقات لیگ برتر فراهم شد و این موضوع حتی روی کیفیت فنی مسابقات نیز تاثیر مثبت داشت.

بازی های آسان سپاهان در لیگ؟

بازی های استقلال نسبت به 2 مدعی دیگر سخت تر است اما در هفته های اخیر نشان دادیم که می توانیم از بازی های سخت با برد بیرون بیاییم که در بازی با فولاد، گلگر و آلومینیوم می توان به آن اشاره کرد.

برد دربی مقابل پرسپولیس؟

حالا بازی مهمی با هواداران داریم و باید 3 امتیاز بازی را بگیریم. بعد از این مسابقه می توان در مورد دربی صحبت کرد، اما این دیدار قطعا معنای خود را دارد. ما 5 بازی داریم که هر کدام فینال است و باید هر 5 مسابقه را ببریم تا قهرمان شویم.

محبوبیت ساپینتو؟

در این مدت ساپینتو دانش خود را به تمام استقلالی ها نشان داد. او در این شرایط سخت و مشکلاتی که باشگاه دارد، ایستاد و کارش را کرد و چیزی برای تیم کم نکرد. از نظر فنی که نیاز به تعریف ندارد، چند ماه پیش با شما صحبت کردم و گفتم او مربی بسیار خوبی است، در مقطعی که نتیجه نگرفتیم به خاطر مصدومیت بازیکنان بود. ساپینتو در این دوره توانایی خود را نشان داده است، امیدوارم قهرمان جام حذفی لیگ برتر شود.

فوتبال زیبای استقلال؟

در این صورت رسانه ها، صاحب نظران و هواداران بهتر می توانند نظر بدهند. امیدهای گلزنی در تیم ما بسیار زیاد است و فوتبالی که امسال بازی می کنیم تماشاگر پسند است.

مطالبات پرداخت نشده است؟

ما چشمانمان را روی همه مشکلات بسته ایم و قصد اعتصاب نداریم. می دانیم که 5 دیدار سرنوشت ساز باقی مانده و تا آخرین لحظه برای قهرمانی دوگانه خواهیم جنگید. البته شرایط واقعا سخت است و نمی دانیم چه زمانی 60 درصد باقی مانده پول را می گیریم. ما فقط برای هواداران و خوشحالی آنها بازی خواهیم کرد، اما امیدوارم از نظر مالی اتفاقات مثبتی برای ما بیفتد. حتی شب بیرم هم به ما پول ندادند. امیدوارم کارمندان مستقل فکر کنند. حالا چه ببریم و چه نگیریم حمایتی از سوی باشگاه نمی بینیم که به تیم انگیزه بدهد. همه ما خانواده داریم و با مشکلات مختلفی روبرو هستیم، واقعا نمی دانیم چه زمانی خواسته هایمان برآورده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید