یکی از خوش اندام ترین بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

یکی از خوش اندام ترین بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

دیدار برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که رسانه ها به برخی بازیکنان فنی دو تیم توجه بیشتری دارند.

آنچه جالب است مقایسه محمد عمری پدیده، فصل جاری پرسپولیس و مهدی کایدی است. مقایسه ای که به مذاق عمری جوان خوش نیامد و او قصد دارد با درخشش در دربی و بر خلاف دیگر بازیکن اردوی رقیب ثابت کند ستاره است!

لازم به ذکر است؛ محمد عمری هم یکی از بهترین های دربی بود. او در دقیقه 63 به جای امید عالیشاه وارد زمین شد و در دقایق کوتاه خود موفق شد بازی خوبی را مقابل استقلال رقم بزند. او در اولین دربی خود در زمین پرجنب و جوش بود و با فرارهای تند خود خط دفاعی حریف را شکست. بنابراین استقلالی ها برای متوقف کردن این بازیکن بسیار ماهر چاره ای جز خط خوردن روی عمری نداشتند و همین امر باعث شد تا پرسپولیس در 30 دقیقه پایانی نیمه دوم چندین توپ ست شده در محوطه جریمه حریف داشته باشد.

در یکی از دوئل ها که دوئل محمد عمری و آرش رضاوند بود، هافبک استقلال به دلیل تکل خطرناک روی هافبک جوان پرسپولیس از سوی زاهدی فر با کارت زرد جریمه شد تا دومین اخطار دربی به او داده شود. هافبک شماره 80 قرمزها و همچنین در حمله بسیار موثر به نظر می رسید، مانند دقیقه 73 بازی در حالی که هم تیمی هایش در حمله بودند و با یک ضربه سریع غافلگیر می شدند، در کارهای دفاعی نیز دخالت کرد. ضدحمله استقلالی ها با هوشیاری به موقع آن را دفع کرد.پیمان بابایی و علیرضا یکی یکی به بیرون رفتند تا پرسپولیس در بازی بماند. شاید اگر عمری با ورود خوب خود توپ را به مهاجم استقلال پس نمی داد، حریف سومین گل خود را در این بازی به ثمر می رساند و بازی برای پالیشنی ها تمام می شد. نکته قابل توجه سرعت قابل توجه عمری در این صحنه برای رسیدن به بازیکن حریف که با زمان بندی و تکل صحیح او همراه بود.

عمری با عملکرد خوب خود در دربی نشان داد که پتانسیل استفاده از دربی دور برگشت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید