یکی از خوشحال ترین بازیکنان زمین بعد از دربی

یکی از خوشحال ترین بازیکنان زمین بعد از دربی

روزبه چسمی که پس از جدایی یزدانی و مرادمند به یکی از بازیکنان ثابت خط دفاعی استقلال تبدیل شده، این روزها در پستی غیرتخصصی بازی می کند که عملکرد قابل قبولی نیز از خود به نمایش گذاشت و توانست رضایت کادرفنی را جلب کند.

روزبچ در شهرآورد پایتخت مانند بازی های گذشته مدافع میانی و در سیستم 3 دفاعی تیمش بود که در دفاع هم خوب عمل می کند و با 3 مهار و 2 ریباند کارایی خود را نشان داد و توانست یک بار یکی از بازیکنان باشد. حریف اشتباه می کند

علیرغم اینکه دربی پایتخت با حضور هواداران برگزار شد و همین مشکل عاملی برای افزایش استرس بازیکنان شد، اما روزباخ یک پاس صحیح 91 درصدی بسیار خوب از خود به جای گذاشت تا یکی از سه تا در زمینه ارسال پاس های صحیح باقی بماند. . استقلال بازیکن برتر لیگ بیست و یکم است.

در دقایقی که استقلال باید گل تساوی را به ثمر رساند، روزباخ برای تغییر ترکیب و افزایش فشار روی دروازه حریف زمین را ترک کرد که به طور اتفاقی منجر به تصمیم کادرفنی شد و استقلال موفق شد از شکست فرار کند.

رودی زاستد پس از گل تساوی نیمکت آبی ها را نشناخت. یکی از حاضران در حلقه شادی آبی ها روزبه چشمی بود که فرهاد مجیدی را محکم در آغوش گرفت و خوشحالی خاصی را به او نشان داد تا از استقلال در دقایق پایانی گل تیمش راضی و خوشحال شود.

دیدگاهتان را بنویسید