مشخص شد چرا دروازه بان استقلال در دربی خوشحال نبود

و ادامه داد: شما در شادی گل دیدید که هر بازیکنی یک جور شادی گل داشت. یکی گریه می کرد، یکی دیگر دلش را می گرفت، آقا بهزاد (گلمپور) جور دیگری پرید، اما سیدحسین باور نمی کرد در آن دقیقه گل خوردیم.

مدافع میانی استقلال یادآور شد: بحث من این است که چرا در این فضای مجازی اشتباه فرهنگ سازی درستی نداریم؟ چرا بازیکنان ما سه، چهار روز در هفته ما را قضاوت می کنند؟ یک هوادار باید عملکرد یک بازیکن را در تمام سال ببیند نه برای یک بازی.

مرادمند در دفاع از سیدحسین حسینی گفت: بازیکنان تیم هایی مثل استقلال فشار زیادی را متحمل می شوند اما متاسفانه با یک بازی بازیکن را خیلی خوب می شناسند و با یک بازی خیلی از او انتقاد می کنند. این چیزها اشتباه است و شما باید یک سال بازیکن را ببینید و بعد در مورد او تصمیم بگیرید.

وی تاکید کرد: بعد از بازی این حمله برای کاپیتان استقلال سنگین است. فقط به دلیل فرهنگ غلط فضای مجازی است که نمی دانیم چگونه آن را مدیریت کنیم و از دست ما خارج شده است.

مرادمند درباره عدم واکنش سیدحسین حسینی در صحنه گل قهرمانی امید عالیشاه به پرسپولیس گفت: فاصله مدافع باید بیشتر شود، به دروازه بان فضایی داده شود که ببیند، خط دفاع بالاتر باشد و… و در نهایت به دلیل بی نظمی ما، گل زده شد. خوردیم.

دیدگاهتان را بنویسید