هواداران و همه بازیکنان از گل پرسپولیس خوشحال هستند

هواداران و همه بازیکنان از گل پرسپولیس خوشحال هستند

رحمان احمدی درباره حواشی روزهای اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این حواشی برای ملی پوشان عجیب و غیر قابل باور بود. این زمانی است که تیم ملی باید آرام باشد و خود را برای جام جهانی آماده کند، اتفاقاتی رخ می دهد که همه را سردرگم کرد و متاسفانه تا زمانی که فدراسیون فوتبال کشورمان ساماندهی نشود، باید منتظر چنین ناهماهنگی و حتی بلاتکلیفی در تیم ملی باشیم. تیم ..

وی افزود: اسکوچیچ با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرد و زمانی که همه از رده بندی تیم ملی ناامید شدند، توانست با اقتدار تیم را به جام جهانی برساند. بنابراین این اقدامات و اخراج او تصمیمی بسیار عجولانه برای اسارت تیم بود. اگرچه فدراسیون دوباره اسکوچیچ را بازداشت کرد اما باعث شد شخصیت او زیر سوال برود.

مدافع سابق تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی نیاز به آرامش دارد و مردم، رسانه ها و مسئولان فدراسیون و کشور باید از تیم ملی حمایت کنند تا این تیم در جام جهانی شایسته بازی کند. و نتایج قابل قبولی کسب کنید. الان آبروی فوتبال ملی در خطر است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا نتایج تیم ملی را بگیریم.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: قرمزها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و بازیکنان باتجربه ای به خدمت گرفته اند. فکر می کنم یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس علیرضا بیرانوند است، مدافعی که هر تیمی آرزوی داشتن آن را دارد. با وجود علیرضا هواداران و همه بازیکنان از گل پرسپولیس خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید