اعتیاد عجیب این زن به خوردن دستمال توالت!

ما می دانیم که خوب است هر از چند گاهی از میان وعده های شیرین مورد علاقه خود لذت ببرید، اما اگر به آنها معتاد شوید، می تواند مشکل ساز شود.

با این حال، یک زن مشکل نگران‌کننده‌تری نسبت به خوردن چیپس، کیک یا شکلات دارد، زیرا اعتراف کرده است که به خوردن دستمال توالت معتاد است.

اعتیاد عجیب این زن به خوردن دستمال توالت!

Kesha اهل شیکاگو در برنامه My Strange Addiction در TLC ظاهر شد تا در مورد عادت غیرمعمول خود به زایلوفاژیا، یک اختلال خوردن که شامل خوردن کاغذ است، صحبت کند.

این زن 34 ساله در 23 سال گذشته هر روز حدود 75 ورق دستمال توالت را جویده است و مادرش می گوید این کاغذ برای او مانند “کرک” است.

کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی او مربوط می شود، زیرا زمانی که کلاس ششم بود از خانه آنها نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه اش زندگی کند.

او گفت: «فکر می‌کنم هوس آن را دارم، زیرا احساس دستمال توالت روی زبانم را دوست دارم، وقتی که روی زبانم می‌آید حل می‌شود.

اگرچه او دستمال‌های دو لایه را ترجیح می‌دهد، زیرا «هضم آن‌ها آسان‌تر است»، اما می‌گوید که در صورت خوردن بیش از حد دستمال‌ها دچار معده درد شدید می‌شود و برای رفتن به دستشویی مشکل دارد.

مادرش گفت: “هر بار که کشا را می دیدم دستمال کاغذی در دست داشت و سعی می کرد آن را پشت سرش پنهان کند.” اگر بخواهی آن را از او بگیری ناراحت می شود. من هرگز نتوانستم بفهمم چرا او دستمال کاغذی می خورد و هرگز نخواهم کرد.

با این حال، کشا هرگز متوجه نشد که وضعیت او چقدر می تواند آسیب زا باشد تا اینکه کیم دنیس روانپزشک به او در مورد تأثیرات آن بر بدنش گفت.

کیم به کشا گفت: «اگر روده‌هایتان در معده‌تان ترکید، می‌تواند کشنده باشد و می‌تواند خیلی سریع شما را بکشد». شما بدن خود را در معرض خطر قرار می دهید و واقعاً با زندگی خود بازی می کنید

کیم که می‌دانست کشا برای ترک اعتیادش به سختی تلاش می‌کند، به او توصیه کرد که رول توالت را با دستمال مرطوب جایگزین کند، زیرا مرطوب و غیرقابل هضم است.

دیدگاهتان را بنویسید