اعزام بهترین تنیسورهای ایران به بحرین / صعود ایران به دسته سوم جام دیویس مهم است

زمان: 15:39
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776877

امیدوارم شاهد پیشرفت تنیس با بازی ها و نتایج خوب باشم

پیشکسوت و ملی پوش سابق تنیس ایران با بیان اینکه افراد اعزامی به بحرین بهترین آمادگی را برای تنیس ایران دارند ، گفت: امیدوارم تیم ملی تنیس با نتایج خوبی زمینه توسعه این رشته را فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تقی اکبری ، یکی از باتجربه ترین و موفق ترین بازیکنان تاریخ تنیس ایران در مورد مسابقات تنیس جام دیویس اظهار داشت: افرادی که به عنوان بخشی از تیم ملی تنیس ایران برای شرکت در مسابقات جام دیویس به بحرین اعزام شدند از جمله بهترین و با اراده ترین افراد منطقه. آنها تمرینات و اردوهای خوبی را گذرانده اند و سپری کرده اند و امیدوارم بدرخشند.

تنیسور ملی پوش سابق ایران ادامه داد: آنچه مسلم است این است که مسابقات دیویس یک رویداد بسیار مهم برای تنیس ایران است و انتظار می رود بازیکنان با روحیه جنگندگی در مسابقات شرکت کنند و فقط با انسجام و همدلی به تیم ملی فکر کنند. “آنچه اکنون مهم است موفقیت برای ایران در زمینه تنیس است. امیدوارم این تیم با درخشش بازیکنان خوبی که دارد به بلغارستان بازگردد.

تقی اکبری اهمیت صعود ایران به دسته سوم جام دیویس را مهم می داند و تصریح می کند: صعود ایران به دسته سوم می تواند انگیزه ادامه موفقیت را افزایش داده و زمینه برتری در این زمینه را فراهم کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید