اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس دستگاه قضا دیدار کردند

اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش مرکز رسانه قضایی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان پس از دیدارها و دیدارهای رئیس قوه قضائیه با نمایندگان مجلس با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی دیدار کردند.

این جلسه پس از درخواست جمعی از نمایندگان استان اصفهان در حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژی در شورای اسلامی برای برگزاری جلسه مشترک مجلس و قوه قضائیه در 22 آذرماه برگزار شد.

بر این اساس اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان از قوه قضائیه بابت تسریع در درخواست ملاقات خود قدردانی کردند و تعامل قوه قضائیه و مجلس را بی سابقه دانستند.

دیدارهای رئیس قوه قضائیه با نمایندگان مردم در فراکسیون ها، کمیسیون ها و مجامع منطقه ای ادامه خواهد داشت.

بر این اساس اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان از رئیس قوه قضائیه به دلیل تسریع در درخواست دیدار خود قدردانی کردند و تعامل قوه قضائیه و مجلس را بی سابقه دانستند.

گفتنی است دیدارهای رئیس قوه قضائیه با نمایندگان مجلس در فراکسیون ها، کمیته ها و مجامع استانی به طور منظم و مستمر برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای حدود 20 نشست مشترک اتاق فکر با اعضای شورای نگهبان برگزار کرده است. کمیته ها در 29 ماه ریاست قوه قضائیه، تشکیل فراکسیون ها و جلسات نمایندگان استانی شورای اسلامی را بر عهده داشته است.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به تشریح برخی مسائل و مشکلات اساسی و اساسی کشور پرداخت.

همچنین در این جلسه برخی از مهم ترین مسائل و مشکلات مربوط به استان اصفهان به صورت تخصصی و تفصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس قوه قضائیه پیشنهاداتی برای حل این مسائل ارائه کرد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت. در نشست نمایندگان استان اصفهان.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان بیش از یک ساعت در خصوص موضوعات و مباحث مربوط به مشکلات و موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.



آیا این خبر مفید بود؟