بازدید رئیس دستگاه قضا از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان در راستای توسعه دادرسی الکترونیک و سرکشی‌های قضایی

در راستای توسعه دادرسی الکترونیک و هوشمندسازی فرآیند‌های قضایی، رئیس دستگاه قضا از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان بازدید به عمل آورد و در جلسه دادرسی الکترونیک پرونده سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو حضور یافت.


به گزارش خبرگزاری موج، به منظور پیگیری مستمر از بازدید‌ها و سرکشی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، ناظر بر مراکز و مراجع قضایی، رئیس دستگاه قضا از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، محسنی اژه‌ای در جلسه دادرسی الکترونیک یک پرونده مرتبط با سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو حضور یافت. در این جلسه، متهم پرونده همراه با وکیل و یکی از شاکیان پرونده حضور داشتند و رئیس دستگاه قضا به سخنان آن‌ها گوش داد. متهم پرونده با استفاده از فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و با بهانه بازدید و آزمایش فنی خودرو، آن‌ها را سرقت می‌کرد.

در پایان جلسه، رئیس قوه قضائیه از وکیل متهم و قاضی پرونده درباره سوابق قبلی متهم سؤالاتی مطرح کرد. همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در یکی از جلسات دادگاه تجدیدنظر کرمان که به مفاسد اقتصادی مرتبط بود، حضور داشت.

در طول بازدید خود، رئیس عدلیه با تعدادی از مراجعه‌کنندگان صحبت کرد و درخواست‌های آن‌ها را به مقامات ذی‌ربط قضایی ارجاع داد.

یکی از مراجعه‌کنندگان، مادر یک جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس بود و رئیس دستگاه قضا پس از شنیدن تظلم‌خواهی این مادر، دستورات لازم را برای رسیدگی به این مورد صادر کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید