اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند/ «روحانی» 8 سال است که حتی یک دیدار با مجلس نداشته است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیدجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب ؛ گفت : وی از دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور خبر داد و گفت: این دیدار که صبح روز پنج شنبه 18 آذرماه برگزار می شود، مسائل کلیدی استان را مطرح می کند چرا که در زمینه مشکلات داریم. استان تجارت بزرگ. ”آنها باید کمک کنند.

نماینده اهالی دلیژان و محلات گفت: در استان مرکزی در بحث خطوط مواصلاتی خلأهایی وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دارد. علاوه بر این، برخی از شهرهای ما با مشکل آب مواجه هستند. شد.

سلیمی ادامه داد: در این جلسه از رئیس جمهور برای سفر به استان مرکزی به همراه هیئت دولت دعوت می شود چرا که مردم نیز بی تابی می کنند و حضور ایشان می تواند گره هایی را باز کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: در این نشست هم اندیشی با رئیس جمهور موضوعات کلیدی ملی مانند بازار ارز یا ارز و بخشی از تورم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و تصمیمات از سوی نمایندگان استان ارائه می شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: این یک قاعده است که در 8 سال گذشته حتی یک جلسه با رئیس جمهور سابق نداشته ایم، اما در روزهای اول دولت جدید این دیدارها فوری است که منجر به هم افزایی و همفکری می شود. مناطقی که با چالش روبرو هستند.» خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید