معاون حقوقی رئیس جمهور هیچ شکایتی از نمایندگان رسانه ها نداشته است


ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879692

معاون حقوقی هماهنگی و برنامه ریزی معاونت های اجرایی حقوقی رئیس جمهور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هیچ شکایتی از سوی معاونت حقوقی رئیس جمهور در قوه قضائیه از رسانه ها صورت نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی عبادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی حقوقی معاونت حقوقی معاونت اجرایی گفت: این معاونت به عنوان متولی پرونده های ریاست جمهوری از اوایل روز سیزدهم تا کنون هیچ شکایتی از رسانه ها در قوه قضائیه نداشته است. به دستور رئیس جمهور محترم پس از تشکیل دولت سیزدهم، ایشان تمامی شکایات علیه رسانه ها را از دادگاه برگرداند.

وی افزود: خوشبختانه اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و تحلیل مسائل به چارچوب ها و موازین اخلاقی و قانونی پایبند بوده اند که علاوه بر رویکرد دولت سیزدهم به تعامل مثبت رسانه ای در شکل گیری این فضا موثر است.

عبادی گفت: ادامه این روند هم می تواند به دولت در اجرای برنامه های پیش رو کمک کند و هم زمینه را برای توسعه رسانه ها و تاثیر مثبت آنها در امور کشور فراهم کند.

معاون حقوقی هماهنگی و برنامه ریزی معاونت های اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ظاهراً مبنای درخواست رئیس جمهور مصاحبه دادستان تهران بوده است، گفت: در مصاحبه وی اصولاً شکایات از رسانه ها 50 درصد افزایش داشته است. عدم اشاره به شاکیان در رسانه ها و انتساب آن به دولت، با توجه به اینکه از زمان تشکیل دولت سیزدهم تاکنون شکایتی از سوی این نماینده مجلس از رسانه ها صورت نگرفته است، جای تامل دارد.

گفتنی است، دادستان تهران اخیرا در گفت وگویی گفته بود که شکایات از رسانه ها 50 درصد افزایش یافته است که برخی رسانه ها مدعی هستند این شکایت ها از سوی رئیس جمهور به قوه قضائیه رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید