اعضای هیئت علمی جشنواره شعر فجر منصوب شدند

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921978

وزیر فرهنگ و رهبری با احکام جداگانه‌ای اعضای هیئت علمی هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضای هیات علمی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را منصوب کرد.

بر این اساس رضا اسماعیلی، حسین اسرافیلی، علیرضا قزوه، جواد محقق، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین انصاری نژاد، نگمه منشیر نظامی، حمید حنارجو، مصطفی محدثی خراسانی و علی داودی به عنوان اعضای شورای علمی فجر بین الملل17 منصوب شدند. جشنواره شعر.

تشریح متن این تصمیم به اعضای هیات علمی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را در ادامه می خوانید:

نظر به فعالیت ادبی ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه شعر، زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت محترم فرهنگی ریاست جمهوری، به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت علمی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب می شوید. “

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همفکری و همکاری اساتید، اندیشمندان و صاحب نظران در شناسایی و گسترش الگوهای ادبی اصیل در عرصه دیرینه و متمدن شعر فارسی و انجام وظایف محوله. در آیین نامه جشنواره در راستای اهداف دولت مردمی برای ساختن ایرانی قوی موفق و مثبت باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این طی حکمی رضا اسماعیلی را به عنوان دبیر علمی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید