دبیران جشنواره شعر فجر منصوب شدند

ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790672

در احکام جداگانه ای از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه معلمان شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی در تصمیماتی جداگانه محمدرضا روزبه، افشین علا، ناصر فیض، علیرضا کزوه، عبدالجبار کاکایی، علی محمد مودب، سید احمد میرزاده، یوسف علی پو میرشقاک را به عنوان اعضای جشنواره بین المللی و دانشکده مطالعات بین المللی معرفی کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به معلمان جدید شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر آمده است:

با توجه به استعداد ادبی و تجربیات ارزنده جنابعالی در شعر، زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان عضو هیئت علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر » منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از دلسوزی و همکاری اساتید، اندیشمندان و صاحب نظران، در انجام تعهدات مندرج در آیین نامه جشنواره موفق و موید باشید.

جشنواره بین المللی شعر فجر از سال 1385 همه ساله میزبان کاروان شعر فارسی برای ترویج انواع شعر است و شانزدهمین دوره این جشنواره در فصل زمستان برگزار می شود.

در این دوره آثاری به زبان فارسی در سال 1399 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گروه‌های شعر کلاسیک، شعر نو (قالب‌های نیمایی و سپید)، شعر محاوره‌ای، شعر و شعر کودک و نوجوان (مطالعه شعر). ) ارزیابی می شوند.

برگزیدگان این رویداد ادبی در مراسم اختتامیه جشنواره زمستان امسال معرفی و به برگزیدگان علاوه بر جایزه نقدی، لوح یادبود و نشان جشنواره بین المللی شعر فجر اهدا خواهد شد.

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این طی حکمی جداگانه دره گربان را به عنوان دبیر علمی جشنواره منصوب کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید