دبیران بخش های مختلف جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800092

طی حکمی از سوی رئیس و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دبیران جوایز پژوهش، ترانه، موسیقی و رسانه و همچنین دبیر اجرایی جشنواره و مدیر کمیته روابط عمومی منصوب و نماینده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمداله یاری فومنی مدیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر طی حکمی بابک حضرایی را به عنوان دبیر پژوهشگاه، سعید میرمحمدصادق را به عنوان دبیر جایزه موسیقی و رسانه و مسلم نادعلی زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه منصوب کرد.

بابک حضرایی نوازنده، منتقد و دانشجوی دکتری دانشگاه هنر تهران، عضو هیئت علمی بنیاد دایره المعارف اسلامی و هیئت تحریریه فصلنامه موسیقی ماهور است. وی ضمن نگارش و انتشار بیش از 60 مقاله علمی در مجلات تخصصی موسیقی، چهار کتاب از صفیات الدین را از منظر معاصر به رشته تحریر درآورده است که با ترجمه الرساله الشرفیه فی النسب الطلیفیه تصحیح جامع الف. – الحان و تصحیح موضع کلی یوسفی.

از دیگر فعالیت های او می توان به تدریس در دانشگاه هنر، تدریس مقاله نویسی و نقد موسیقی و داوری در جشنواره های مختلف موسیقی اشاره کرد.

سعید میرمحمدصادق دانشجوی دکتری تاریخ است و از سوابق وی می توان به مدیریت برنامه درسی شبکه جهانی جام جم، دبیری 10 جشنواره ملی کتاب و رسانه، مدیریت پژوهشگاه و پژوهشی پژوهشگاه در مجلس شورای اسلامی، موزه و مرکز اسناد، روابط عمومی اشاره کرد. گروه اولین همایش بین المللی شاعران ایران و جهان، روابط عمومی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (23-21)، روابط عمومی در دومین و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، و همچنین دبیر دومین جایزه موسیقی و رسانه نام.

مسلم نادعلی زاده دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. اسلام دبیر دومین دوره جایزه ترانه است.

حسن ریاحی دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز امیر عباس ستایشگر را به عنوان مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مسعود الهیاری فومنی (سرپرست معاون روابط عمومی) را به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی معرفی کرد.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه 1400 به دبیری حسن ریاحی در دو بخش رقابتی (جایزه باربادوس) و غیر رقابتی برگزار می شود. جشنواره

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید