ثبت نام شرکت در بخش مسابقه جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782016

مرحله ثبت نام هنرمندان برای شرکت در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با اعلام دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر، ثبت نام بخش مسابقه در بخش های گفتاری و غیرگفتاری در بخش های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر منتخب امروز 6 نوامبر آغاز شد.

فراخوان بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر مطابق آیین نامه جشنواره به منظور ارائه و ارزیابی آثار برگزیده موسیقیدانان ایرانی، ترویج هنر موسیقی و ارتقای ذائقه مخاطبان برای شنیدن، حفظ هویت ملی بر اساس آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنرهای خلاقانه و همچنین شناسایی، تبیین چارچوب ها و استانداردهای کیفی انواع موسیقی تهیه و تنظیم می شود.

بر اساس اعلام فراخوان، صاحبان آثار می توانند تا پایان روز چهارشنبه با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس fajrmusicfestival.com از کلیه آلبوم های صوتی دارای مجوز از سرویس موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای رسمی بازدید کنند. 1 ژانویه 2014. از سپتامبر 2009 تا 1 اکتبر، 1400 به صورت فیزیکی یا دیجیتالی برای ثبت نام در جشنواره منتشر شد.

متقاضیان بخش آهنگسازی ویژه که امسال به فراخوان این بخش اضافه شده است نیز می توانند با مراجعه به سایت جشنواره ثبت نام کنند.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 15 تا 25 بهمن 1393 در دو بخش رقابتی (جایزه باربادوس) و غیر رقابتی برگزار می شود. از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید